Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:23:48 GMT

سلفی جذاب گوریل‌ها با یک جنگل‌بان +تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۱۶۴۶

سلفی جذاب گوریل‌ها با یک جنگل‌بان +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گوریل‌ها می‌توانند حیواناتی خطرناک برای انسان باشند و در برخی مواقع موجب مرگ انسان شوند، اما ظاهراً تصاویری که یک جنگل‌بان در یکی از مراکز حیات وحش در جمهوری دموکراتیک کنگو با دو گوریل ثبت کرده چیز دیگری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌های سلفی دو گوریل این مرکز حیات وحش در جمهوری دموکراتیک کنگو با این جنگل‌بان اکنون تبدیل به تصاویری داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است.

در یکی از این تصاویر یکی از این دو گوریل در حالی دیده می‌شود که روی شانه‌های این مرد جوان سوار و به دوربین زل زده است. عکس دیگر نیز این دو گوریل را در حالی که با ژستی بسیار جالب و دیدنی در پشت ماور جنگل بانی ایستاده‌اند و به دوربین زل زده‌اند نشان می‌دهد. ژست و طرز ایستادن این دو گوریل طوری است که به نظر می‌رسد آن‌ها پیشتر چیزی به نام دوربین را می‌شناختند و به خوبی با آن آشنایی دارند.

انتشار این تصاویر در این منطقه محافظت شده در حالی خبرساز می‌شود که پیشتر و در سال ۲۰۱۴ نیز فیلمی مستند در مورد گوریل‌های تنها زیستگاه کوهستانی گوریل‌ها در جهان در این منطقه ساخته شد. این فیلم به دو تهدید بالقوه یعنی شکارچیان و جنگ که حیات گوریل‌های این منطقه را تهدید می‌کرد می‌پرداخت. ورود شکارچیان به این منطقه حفاظت شده برای شکار گوریل‌های بازمانده و همچنین جنگ بر سر اکتشاف نفت در این منطقه دو تهدیدی بود که در این فیلم به آن اشاره شده بود.

انتهای پیام/

گوریل های سلفی گیر سوژه رسانه ها شدند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انسان جذاب ترین ها گوریل سلفی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از برخورد جدی و تخریب عاملان ساخت و ساز ویلا‌های غیرمجاز در محدوده توسکستان گرگان خبر داد و گفت مدیران متخلف تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو  پس از انتشار ویدئویی از برداشت شن و ماسه در بستر رودخانه منطقه باغ شاه جنگل توسکستان گرگان و آسیب به درختان این منطقه، شامگاه دیروز برای بررسی به این منطقه رفت و مدیران چند دستگاه مرتبط نیز برای ارائه توضیحات به این محل فرا خوانده شدند.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دیشب پس از بررسی و شنیدن نظر کارشناسان دستور توقف عملیات برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه در عمق جنگل‌های هیرکانی در منطقه باغ شاه توسکستان صادر شد.


وی ادامه داد: بلافاصله همه ماشین آلات برداشت از منطقه خارج و ورودی جاده منتهی به این منطقه با خاک مسدود شد. اسپانلو گفت: برای همه مدیرانی که با صدور مجوز بستر را برای برداشت شن و ماسه و تخریب این جنگل فراهم کردند، پرونده تشکیل شد.

دادستان مرکز استان همچنین در ادامه این بازدید به منطقه معروف به باغ سرهنگ توسکستان رفت و دستور داد تمام ویلا‌های ساخته شده در این منطقه که بدون مجوز تغییر کاربری و ساخت و ساز شده است، در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب  شود.


اسپانلو افزود: همه مدیران مرتبط هم که با نظارت نکردن ِ خود، سبب شدند طی یکسال این منطقه به شهرک تبدیل شود به جهت ترک فعل تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.


گفتنی است؛ جنگل توسکستان گرگان بخشی از محدوده جنگل‌های هیرکانی است که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • آبشار دائمی «باران کوه»؛ طبیعتی جذاب برای تمامی فصول
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • انتخاب بهترین دوربین کانن: چالشی جذاب برای عکاسان!
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند