Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري يزد با تأکيد بر رونق سرمايه‌گذاري در استان، تسريع در اين امور و کاهش مدت‌زمان صدور مجوزها را خواستار شد.

به گزارش ايرنا ، مسعود عظيمي زاده روز سه‌شنبه در اولين نشست نمايندگان تام‌الاختيار دستگاه‌هاي عضو مرکز خدمات سرمايه‌گذاري استان اظهار داشت: اگر طرح ارائه‌شده از سوي سرمايه‌گذاران، امکان صدور مجوز دارد بايد مسئولان نهادهاي موظف در کمترين زمان ممکن اظهار نظر کنند و اعلام عدم امکان آن نيز بايد بر مبناي مستندات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بر فراهم کردن زيرساخت‌هاي لازم و حفظ و ايجاد اشتغال پايدار در اين حوزه تأکيد کرد و گفت: در بحث سرمايه‌گذاري گرچه از استان‌هاي موفق هستيم؛ بايد از تجربه ديگر استان‌هاي پيشتاز در اين ارتباط استفاده کنيم.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع انساني استانداري يزد بابيان اينکه سياست‌گذاري اقتصادي بايد بر مبناي اقتصاد مقاومتي و رونق توليد باشد تصريح کرد: بايد اقتصاد شهري را در رشد سرمايه‌گذاري مشارکت دهيم.
عظيمي زاده ، تقويت صادرات را موجب تقويت توليد و سرمايه‌گذاري دانست و گفت: اگر بازار تقويت و مشکلات صادرات رفع نشود؛ بخش‌هاي يادشده نيز با مشکلاتي روبرو خواهد شد.
وي بابيان اينکه يزدي‌ها در بازار مورد وثوق و اطمينان مردم هستند اضافه کرد: بايد اين برند را حفظ و در جهت رشد و تقويت فعاليت‌هاي اقتصادي و سرمايه‌گذاري استان بهره گرفت ، اميدواريم با هم انديشي و همفکري مسئولان دستگاه‌هاي متولي امور بتوانيم گام‌هاي اساسي‌تر را در اين بخش برداريم و يزد را در شمار استان‌هاي موفق‌تر قرار دهيم.
اين مسئول، استفاده از ظرفيت‌هاي بخش اعتبار خارجي( فاينانس)، پتانسيل گردشگري، صنعت، معدن و بورس را براي رونق سرمايه‌گذاري و توليد خواستار شد.
سال 96 درمجموع 422 ميليون دلار سرمايه‌گذاري در استان جلب شد که اين ميزان 25 درصد بالاتر از هدف تعيين‌شده بود.
يزد در ارزيابي مرکز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي رتبه سوم را در شاخص‌هاي پيمايشي امنيت سرمايه‌گذاري به خود اختصاص داد و جزو استان‌هاي برتر در اين زمينه شناخته شد.
1968/ 2047
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ روح اله صلبی گفت: تا ۲۵ اردیبهشت امسال، همه مجوز‌های کاغذی باید الکترونیکی شود.

صلبی درباره مهلت دریافت شناسه یکتا گفت: وزارت اقتصاد در اجرای قوانین و مقرراتی که وضع شده، از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار در حوزه درگاه ملی مجوز‌ها به دنبال تسهیل این فرآیند است تا در دو حوزه ثبت مجوز جدید و تبدیل شناسه‌های قدیمی که به نوعی شناسه‌های کاغذی بوده، اقدام کند.

وی افزود: در این حوزه نیاز به صرف هیچ هزینه‌ای جهت تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید نیست و فقط زمانی که صاحبان کسب و کار و اصناف بابت این موضوع صرف خواهند نمود شاید بین دو دقیقه یا کمتر از آن می‌باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ادامه داد: برای تمدید مجوز‌های کسب و کار نیازی به مراجعه حضوری به واحد‌های صادرکننده مجوز نیست، زیرا در همه ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها نسبت به تمدید یا صدور شناسه یکتا اقدام کنند.

صلبی گفت: افراد برای تمدید یا صدور شناسه یکتا با داشتن اطلاعات کد صنفی، کد پستی و کد ملی خود با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار به سادگی می‌توانند به این کار اقدام نمایند.

وی ادامه داد: صاحبان کسب و کار و اصنافی که اقدام به دریافت شناسه یکتا کنند در آینده جهت دریافت خدمات دولتی اعم از تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی، خدمات حوزه تأمین اجتماعی و بسیاری خدمات دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد.

صلبی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا ۲۵ اردیبهشت امسال است و لذا از همه صاحبان کسب و کار و اصناف خواهشندیم تا نسبت به دریافت شناسه یکتا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است