Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان رقابت‌های 5 وزن نخست قهرمانی آسیا با 3 مدال طلای رضا اطری،بهمن تیموری و رضا یزدانی و 2 مدال برنز پیمان بیابانی و یونس امامی دست یافت. آفتاب‌‌نیوز : در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در شی آن کشور چین، بهمن تیموری نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز آسیا در سال ۲۰۱۷ در دیدار فینال برابر پراوین رانا دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۲ از هند با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیموری کشتی‌گیر جوان و با آتیه کرمانشاهی که چندی قبل نیز با نمایشی زیبا مدال طلای جام تختی را از آن خود کرده بود، پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۱ بر ۴ اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز زوپینگ لین از چین را با نتیجه ۱۲ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.
آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلای جهان بود که در دیدار فینال به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان رفت و در پایان با نتیجه....به برتری رسید و سومین مدال طلای خود در آسیا را بر گردن آویخت.
یزدانی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه ۱۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد.
پیش از این رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم و بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم نیز به مدال برنز دست یافتند.
به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست با ۳ مدال طلا و ۲ برنز و نمایشی درخشان به کار خود پایان داد.
بهنام احسان پور در ۶۱، محمد نخودی در ۷۴، کامران قاسم پور در ۸۶، علیرضا کریمی در ۹۲ و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم ۵ نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رضا یزدانی کشتی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم

تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند