Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران به سه طلا و دو برنز در پنج وزن نخست مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند. ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه) در شهر "شی آن" چین برگزار شد که در پایان رضا اطری، بهمن تیموری و رضا یزدانی در اوزان 57، 79 و 97 کیلوگرم به مدال طلا  و پیمانی بیابانی و یونس امامی در اوزان 65 و 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. اطری در دیدار نهایی در مصاف با کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی 2018 از کره شمالی با نتیجه 9 بر 3 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول مقابل کاتای یرلانبیک از چین با نتیجه 7 بر 7 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی از هند با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور باجرانگ در دیدار فینال، بیابانی در گروه بازنده ها مقابل فرناندو دیووشان از سریلانکا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 سراج الدین حسن اف از کشور ازبکستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد راجنیش از هند گذشت وی در دور بعد  مقابل تمولن انتختویا از مغولستان با نتیجه 12 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نورکوجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. امامی در این دیدار  با نتیجه 11 بر صفر باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر 4 اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله زوپینگ لین از چین را با نتیجه 12 بر 2 و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. تیموری در دیدار پایانی با نتیجه 3 بر صفر از سد پراوین رانا از هند گذشت و به مدال طلا دست یافت

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه 16 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 3 علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 4 از سد باتزول اولزیسایخان از مغولستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

رقابت های پنج وزن دوم کشتی آزاد فردا (چهارشنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور، محمد نخودی، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی و یداله محبی به ترتیب در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

اعلام آمادگی امیررضا خادم برای ائتلاف با حمید بنی‌تمیم+ عکس

 

انتهای پیام/

R1351/P/S33,3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کشتی آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان

آفتاب‌‌نیوز :

در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر یک به سود تاجیکستان به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال تاجیکستان با این پیروزی علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را از آن خود کند.

در این دیدار تیم تاجیکستان در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد از حریف خود پیش بیفتد اما در نیمه دوم شاگردان مجید مرتضایی توانستند گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود و در حالی که ۳ دقیقه به پایان بازی مانده بود یکی از بازیکنان تاجیکستان را با کارت زرد دوم جریمه کرد تا این تیم ۲ دقیقه ۴ نفره به کار خود ادامه دهد و فرصت مناسبی برای بازیکنان افغانستان برای به ثمر رساندن گل برتری به وجود بیاید. اما دفاع فشرده تاجیکی‌ها مانع از آن شد که شاگردان مرتضایی بتوانند در این ۲ دقیقه به گل برسند.

در ادامه هم هیچکدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان برسد.

اما در وقت‌های اضافه این تیم تاجیکستان بود که موفق شد یک بار دیگر دروازه حریف را باز کند و در مجموع با برتری ۲ بر یک به برتری برسد.

تیم افغانستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود. ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها راهی جام جهانی می‌شوند اما از آنجا که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی جواز حضور در این مسابقات را به صورت پیش فرض کسب کرده است در صورتی که این تیم بتواند از سد ویتنام عبور کند تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی در دیدارهای پلی آف به مصاف هم می‌روند تا سهمیه چهارم آسیا مشخص شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:

* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال تاجیکستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. برنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، تیم ملی افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. بازنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری