Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:36:54 GMT

طرح جهادي بهسازي شبکه برق شهرستان دماوند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۲۶۲۴

طرح جهادي بهسازي شبکه برق شهرستان دماوند آغاز شد

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – فرماندار شهرستان دماوند از آغاز اجراي طرح جهادي بهسازي شبکه برق اين شهرستان در سال جاري خبر داد و گفت: اين اقدام در راستاي اصلاح شبکه برق شهرستان و اقدامات پيشگيرانه جهت آمادگي هرچه بيشتر در مواجهه با شرايط بحراني و احتمالي انجام مي شود.

به گزارش ايرنا، مجيد صفري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در راستاي اصلاح شبکه برق رساني شهرستان، دو اقدام موثر در دستور کار قرار گرفته است که يکي از اين موارد احداث پست 63 کيلو ولت در بخش رودهن با هدف رفع مشکل قطعي ها و مقابله با خاموشي هاي احتمالي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: دومين اقدامي که در شهرستان در حوزه بهبود خدمات برق منطقه در دستور کار است، آغاز اجراي طرح جهادي بهسازي شبکه هاي برق مي باشد که در سال هاي گذشته نيز شاهد اجراي اين طرح بوديم و امسال نيز با توجه به وسعت شبکه برق رساني، تغيير سيم هاي برق قديمي به سيم هاي خودنگهدار انجام مي شود.
اين مقام مسئول با بيان اينکه اين اقدام با هدف افزايش ايمني برق به صورت يک طرح جهادي انجام مي شود، خاطرنشان کرد: طبق آمار ناحيه برق دماوند از ابتداي سال جاري تاکنون بيش از 6 کيلومتر کابل خودنگهدار اجرا شده است و تا 13 کيلومتر نيز ادامه دارد که اميد است اين ميزان تا پايان سال افزايش يابد.
نماينده عالي دولت در شهرستان دماوند گفت: با توجه به اينکه دماوند يک منطقه باغ شهر است لذا شبکه برق منطقه همواره با وجود درختان، بارش ها و ... در معرض آسيب قرار دارد که اميد است با بهسازي و نوسازي کابل هاي برق، خاموشي ها به صفر برسد.
صفري گفت: بر اساس آماري که از مسئولين برق منطقه گرفته شده، شهرستان دماوند نخستين شهرستان در استان است که در سال 98 اين طرح جهادي را آغاز نموده که اميد است اين ميزان افزايش يابد.
همچنين بهزاد صبوري، رئيس اداره برق شهرستان دماوند در اين خصوص نيز به ايرنا گفت: در راستاي پايداري شبکه 20 کيلوولت و جلوگيري از قطعي و خاموشي‌هاي احتمالي و همچنين در راستاي رفاه بيشتر حال شهروندان، طرح جهادي بهسازي شبکه برق را با وجود بارش هاي اخير آغاز نموديم.
وي با بيان اينکه اين طرح با هدف تعويض مقره، کنسول، تنظيم فلش سيم و ... اجرا مي شود، بيان کرد: امسال با توجه به سهميه تخصيص يافته از سوي شرکت به شهرستان که 13 کيلومتر مي باشد، طي 20 روز اخير بيش از 6 کيلومتر اجرا شده است و 7 کيلومتر باقي مانده نيز انجام خواهد شد.
اين مقام مسئول با بيان اينکه هم اکنون پنج اکيپ با تمامي امکانات و ماشين آلات در منطقه دماوند و بيش از 10 اکيپ در منطقه گيلاوند حضور دارد، خاطرنشان کرد: در اين طرح مواد اولويه توسط اداره برق و اجرا توسط پيمانکار بدون هيچگونه هزينه ايي و بصورت رايگان انجام مي شود.
صبوري با بيان اينکه اجراي اين طرح را در مناطق صعب العبور در دستور کار قرار داده ايم، گفت: شهرستان دماوند يکهزار کيلومتر شبکه 20 کيلو ولت و يک هزار کيلومتر شبکه فشار ضعيف دارد که در سال گذشته توانستيم بيش از 20 کيلومتر طرح جهادي اجرا کنيم و امسال نيز با توجه به اينکه شاهد درختان بسيار، طولاني بودن شبکه و سرقت بوديم، اين مهم را از داخل شهر دماوند آغاز کرديم.
وي يکي از اهداف اين طرح را پيشگيري از وقوع هرگونه حادثه در شرايط بحراني دانست و گفت: با توجه به احتمال هرگونه حوادث طبيعي و غير طبيعي به ويژه در مناطق دور از دسترس و يا طولاني، اين طرح اجرا مي شود تا در صورت وقوع حادثه شاهد مشکلي نباشيم.
تهرام/7246//6139
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان