Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز سوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان نیما عالیمان در بخش انفرادی به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد اما نوشاد عالمیان و ندا شهسواری با شکست برابر رقبای خود حذف شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان نیما عالیمان در اولین بازی خود در بخش انفرادی برابر اوت اوستودر از هلند قرار گرفت و با پیروزی ۴ بر صفر راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نوشاد عالیمان ۴ بر ۱ برابر دنی کوزول از اسلوونی شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعد بازماند.

در بخش بانوان نیز ندا شهسواری که با دو پیروزی مرحله گروهی راهی دور مقدماتی حذفی شده بود با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این هم مهشید اشتری، میعاد لطفی و امیرحسین هدایی موفق به صعود از مرحله گروهی نشدند. به این ترتیب نیما عالمیان تنها نماینده باقی مانده ایران در بخش انفرادی مسابقات است که در ادامه مسابقات به مصاف حریفان خود می‌رود.

علاوه بر این تیم دو نفره برادران عالمیان در بخش دوبل این مسابقات به مصاف تیم هنگ کنگ می‌رود.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از اول تا هشتم اردیبهشت ماه در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است. ندا شهسواری، مهشید اشتری، نوشاد عالیمان، نیما عالمیان، امیر حسین هدایی و میعاد لطفی نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین