Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@21:24:06 GMT

دانشگاه خلیج فارس با اتریشی ها تفاهمنامه همکاری امضا کرد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۲۵۵

دانشگاه خلیج فارس با اتریشی ها تفاهمنامه همکاری امضا کرد

بوشهر-ایرنا- دانشگاه خلیج فارس در راستای توسعه روابط و همکاری های بین الملل خود روز سه شنبه در آیینی با دانشگاه فنی TU Wien اتریش تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

مدیرامور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خلیج فارس در گفت وگو با ایرنا گفت: در حاشیه رویداد بین المللی شناخت معماری و تجربه زیست شهری بوشهر که با حضور بیش از 30 نفر از استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حوزه حمل و نقل و طراحی شهری دانشگاه صنعتی وین به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه ظرفیت همکاری های علمی بین 2 دانشگاه امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرش خسروی افزود: این تفاهم نامه شامل مواردی همچون انجام پروژه های پژوهشی مشترک، انتقال دانش در حوزه طراحی شهر پایدار، برگزاری رویدادهای مشترک و تبادل دانشجو و استاد در قالب فرصت های مطالعاتی با حمایت مالی اتحادیه اروپا و طرح اراسموس پلاس است.
وی ادامه داد: تفاهمنامه یاد شده توسط دپارتمان شهرسازی دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس و مرکز پژوهشی برنامه ریزی حمل و نقل و مهندسی ترافیک دانشگاه وین اتریش امضا شده و همچنین امور بین الملل هر دو دانشگاه مسئول پی گیری، اجرا و نظارت بر انجام آن هستند.
دانشگاه فنی وین یا دانشگاه صنعتی وین بزرگترین دانشگاه و مرکز پژوهشی کشور اتریش در رشته‌های فنی و مهندسی است که در رتبه ‌بندی دانشگاه‌های فنی و مهندسی جهان در رتبه 81 قرار گرفته است.
هیات دانشگاهی اتریش با هدف حضور در رویداد بین المللی شناخت معماری و تجربه زیست شهری از ابتدا هفته جاری وارد بوشهر شدند.
در حاشیه این رویداد علاوه بر تاسیسات بندری از شهر جدید عالیشهر، بافت قدیم بوشهر، عمارت ها و موزه های این بندر بازدید کردند .
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه خليج فارس اتريش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد