Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان-ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارش برف و باران در مناطق کوهستانی، گفت: شهروندان از تردد غیرضروری در منطقه های کوهستانی این استان خودداری کنند.

سرهنگ تقی کبیری عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون همه محورهای استان و گردنه های برف گیر و ارتفاعات استان باز و تردد روان در آن ها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بارش خفیف برف در گردنه فولاد محله به شهمیرزاد بیان کرد: این محور به علت بارش ها به شدت لغزنده است.
کبیری ادامه داد: رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند، خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
وی با بیان اینکه بارش ها در روزهای ابتدایی سال سبب شسته شدن کوه ها شده است تصریح کرد: وزش باد شدید در محورهای مواصلاتی استان سمنان در مناطق کوهستانی و ارتفاعات احتمال ریزش سنگ های بزرگ را در این مناطق کوهستانی افزایش می دهد.
کبیری خاطرنشان کرد: تردد در محور سمنان به فیروزکوه روان بوده و مشکل خاصی در این محور وجود ندارد.
رئیس پلیس راه استان سمنان یادآور شد: شهروندانی که قصد سفر در محورهای کوهستانی را دارند، زنجیر چرخ و امکانات و لوازم گرمایشی را به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، هواشناسی بارش برف و باران و وزش بادهای شدید لحظه ای تا سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت، را برای این استان طی ۲۴ ساعت آینده پیش بینی کرده است.
۹۸۹۱/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي تردد جاده اي سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند