Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@07:44:03 GMT

چگونه نور صفحه گوشی را از حد مجاز پایین‌تر بیاوریم؟

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۳۶۸۵

چگونه نور صفحه گوشی را از حد مجاز پایین‌تر بیاوریم؟

اما خوشبختانه با راهکار‌هایی می‌توان جلوی این آسیب‌ها را گرفت، یا آن‌ها را به حداقل رساند. در این مقاله روشی را به شما معرفی می‌کنیم تا با آن ضمن کاهش اثرات منفی نور نمایشگر بتوانید میزان روشنایی را به پایین‌تر از حد مجاز سیستم عامل اندروید برسانید.

مزایای کاهش نور صفحه گوشی چه هستند؟

ثابت شده که نورآبی ساطع شده از نمایشگر دیوایس‌های هوشمند، نه تنها فشار زیادی روی چشم‌ها وارد می‌کند بلکه می‌تواند چرخه خواب انسان را به هم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برید، احتمالا خیره شدن به نمایشگر یکی از دلایل مهم آن باشد.



سیستم عامل اندروید به شما اجازه می‌دهد که نور نمایشگر را تا میزان مشخصی کم کنید. اما شاید برای کار با گوشی در تاریکی، پایین‌ترین درجه روشنایی هم چشمان‌تان را آزار بدهد. خوشبختانه اپلیکیشنی هست که اجازه می‌دهد روشنایی نمایشگر را از حد مجاز اندروید هم پایین‌تر بیاورید.

چگونه نور صفحه را از حد مجاز پایین‌تر بیاوریم؟

اپلیکیشن‌های مختلفی برای این کار وجود دارند، اما Lux Lite شاید بهترین آن‌ها باشد که می‌توانید به رایگان از مزایایش استفاده کنید.
هنگام نصب اپلیکیشن دسترسی Usage Data Access را به آن بدهید وارد اپلیکیشن شوید حالا می‌توانید با اسلایدر‌های قرار گرفته در تنظیمات اپ، روشنایی صفحه را تنظیم کنید

همانطور که در اسکرین‌شات مشاهده می‌کنید، حد وسط روشنایی در Lux Lite عدد صفر است که معادل کمترین میزان روشنایی استاندارد در گوشی اندرویدی شماست. Lux Lite اجازه می‌دهد که روشنایی را از حد صفر هم پایین‌تر بیاورید. توجه داشته باشید روشنایی نباید تا حدی پایین بیاید که دیگر خودتان هم قادر به کار با گوشی نباشید.
نور صفحه

Lux Lite به جز گزینه کاهش دستی روشنایی، تنظیماتی برای انجام اتوماتیک و زمان‌بندی شده این کار در اختیارتان قرار می‌دهد که استفاده از آن‌ها هم خالی از لطف نیست.



کاهش روشنایی نمایشگر در کنار استفاده از فیلتر نور آبی، از چشمان گران‌بهای شما به خوبی محافظت خواهد کرد. ضمن این که با کاهش روشنایی و در کنارش استفاده از والپیپر‌هایی با رنگ‌های تیره می‌توانید مصرف باتری گوشی را هم کمتر کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری نمایشگر گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، علی اصغر ملکی دانش آموز پایه دوم ابتدایی که از بدو تولد نابینا است توانسته با علاقه، پشتکار و حمایت پدر و مادر، یازده و نیم جز از قرآن کریم را حفظ کند.
به گفته پدر و مادر، حفظ قرآن کریم در زندگی علی اصغر نور زندگی ایمان و امید را تابانده است.
مادر علی اصغر می‌گوید اولین قدم در حفظ قرآن با شنیدن اذان و حفظ زیارت عاشورا در کودکی اش بوده است، او هم حافظ قرآن کریم است و هم برای اهل بیت مداحی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • چشم‌ها را با چای بشوییم یا نه؟/ یک توصیه‌ به کسانی که زیاد با نمایشگر کار می‌کنند
  • برای این تغییر ظاهری در آیفون باید تا ۲۰۲۶ صبر کنید!
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است