Web Analytics Made Easy - Statcounter


نویسندگان مقالات همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می توانند جهت اسکان خود از محل اقامت همایش استفاده کنند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ نویسندگان مقالات همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می توانند جهت اسکان خود از ظهر روز قبل از همایش ۹ اردیبهشت ماه تا صبح روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه از محل اقامت همایش استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگان محترم مقالات جهت اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای اسکان خود با آقای بابگوره دبیر اجرایی همایش با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۵۳۳۹۶ تماس حاصل نمایند.

این همایش ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سالن های همجوار برگزار می گردد و شرکت در مراسم برای عموم آزاد است.

همایش ملی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور صاحبنظران، پژوهشگران و متخصصان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. همچنین این همایش با مشارکت بالغ بر ۴۰ دانشگاه سراسری و نهادهای فرهنگی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ از بهمن ماه سال ۹۶ جلسات کمیته علمی این همایش برگزار شده است و تاکنون ۷ نشست علمی و تخصصی در موزه برگزار شده است.

در روز همایش و اختتامیه مقالات برتر از مقالاتی که تاکنون دریافت شده انتخاب خواهند شد و جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ بازدید برای علاقمندان در روز برگزاری همایش از تالارها و سراسر نما موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رایگان خواهد بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور

حسن روح الامین، نقاش برجسته کشور که آثار مذهبی او بسیار مورد توجه قرار گرفته است با در نظر گرفتن سروده رهبر انقلاب پستی در فضای مجازی با بیتی از این شعر منتشر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عکس/بازنمایی سروده رهبر معظم انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور