Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران موفق شد امشب در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر ‌‬از سد الوصل امارات عبور کند. ذوب‌آهن با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و بدون شکست در صدر گروه A قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه الزورا عراق و النصر عربستان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی دو بر یک النصر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشهری و الفرشان برای النصر و عبدالنبی برای الزورا گلزنی کردند. بعد از ذوب‌آهن النصر با ۶ و الزورا با ۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. الوصل نیز ۳ امتیازی است. با برد النصر برابر الزورا صعود ذوب‌آهن به مرحله حذفی به تعویق هرچند به نظر نمی‌رسد این تیم کار سختی برای صعود داشته باشند.

 ذوب‌آهن در همان ابتدای بازی و در دقیقه ۲ با یک حرکت ترکیبی از سمت راست خود وارد محوطه جریمه حریف شد تا علیرضا چراغعلی دروازه الوصل را باز کند. ۱۳ دقیقه بعد این ارسلان مطهری بود که سانتر حمید ملکی را در دقیقه ۱۵ و با یک ضربه سر وارد دروازه حریف کرد تا سبزپوشان دو بر صفر جلو بیفتند و این نتیجه را تا پایان حفظ کنند تا برنده از زمین خارج شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن فوتبال فوتبال ایران گروهی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی ۶ بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت: من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با ۷۴ امتیاز پس از الهلال ۸۳ امتیازی دوم است.

کد خبر 849246 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان