Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:37:53 GMT

توزیع ۲۰۰ تن علوفه بین دامداران سیل زده شادگانی

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۵۱۸

توزیع ۲۰۰ تن علوفه بین دامداران سیل زده شادگانی

سرپرست جهاد کشاورزی شادگان گفت: ۲۰۰ تن علوفه سبوس گندم به صورت بلاعوض بین دامداران شادگانی خسارت دیده از سیل توزیع گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، خلیل منیعات اظهار کرد: به منظور مساعدت به دامداران سیل زدگان شادگان مقدار 200 تن علوفه و خوراک دام رایگان و 500 تن سبوس گندم به نرخ دولتی بین دامداران ساکن روستاهای سیل زده شادگان توزیع گردید و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان افزود: افزایش دبی رودخانه کارون موجب طغیان این رودخانه ها و زیر آب رفتن بخشی از زمین های کشاورزی و منازل روستایی شهرستان شادگان شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جهاد کشاورزی خوراک دبی زمین سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد