Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:29:06 GMT

9 داعشی در مناطق مختلف روسیه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۵۶۷

9 داعشی در مناطق مختلف روسیه دستگیر شدند

مسکو - ایرنا - سازمان امنیت فدرال روسیه (اف.اس.ب) در بیانیه ای اعلام کرد که در سری عملیاتی توانسته اعضای گروه تروریستی داعش و گروهک وابسته به آن با نام «توحید» را در مناطق مختلف روسیه پیش از هرگونه اقدام خرابکارانه ای بازداشت کند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا از مسکو در این بیانیه آمده است: سرویس امنیت فدرال روسیه با همکاری نیروهای وزارت کشور روسیه توانسته پیش از هر گونه اقدامی پنج تن از اعضای گروهک تروریستی داعش را در شهرهای گروزنی مخاچ قلعه مراکز چچن و داغستان روسیه دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، افراد دستگیر شده در حال ساخت یک دستگاه انفجاری و تدارک اقدامات تروریستی علیه نیروهای پلیس در شهرهای کاسپیسک و گروزنی بودند.
سازمان امنیت روسیه کشفیات حاصل از تفتیش محل اختفای این تروریست ها را یک رکورد جدید در روسیه عنوان کرد و افزود که در مخفیگاه این افراد مواد مور د نیاز برای ساخت بمب، تجهیزات ساخت پهپاد، نارنجک، چاقوی نظامی، تعدادی سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی فشنگ و مهمات بدست آمد.
در ادامه این بیانیه گفته شده است که چهار تن از اعضای گروهکی تروریستی موسوم به جهاد که از تروریست های بین المللی حمایت می کردند و از اتباع کشورهای آسیای میانه هستند نیز در عملیات دیگری دستگیر شدند.
گفته شده افراد دستگیر شده در حال تدارک دزدی های سریالی از تجار روسی و سپس فرار به سوریه برای شرکت در عملیات های تروریستی بودند.
از محل اختفای این افراد نیز مقادیر سلاح و مهمات و همچین جزوه های مربوط به تبلیغ گروه های تروریستی داعش و تجهیزات ماهواره ای کشف شد.
اروپام ** 1346**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه داعش گروه تروريستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

صدها صهیونیست بعد از انتشار بیانیه حماس در مورد پذیرش کلیات توافق مبادله اسرا و آتش بس به خیابان‌ها آمدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، صدها نفر برای حمایت از توافق آزادی فوری اسرا در مقابل کریا مقر وزارت جنگ اسرائیل در تل‌آویو و مناطق دیگر تجمع کردند.

 

.

 

به نوشته این رسانه عبری زبان علاوه بر تل‌آویو، میدان پاریس قدس، میدان سیور حیفا، خیابان رایجر بئر السبع و تقاطع کرکور از جمله مناطقی بود که شاهد حضور گسترده تظاهرات کنندگان بود.

این افراد که پس از انتشار خبر موافقت حماس بر تعدادشان افزوده شده خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با حماس شده و تاکید کردند اسرائیل باید کلیات پیشنهاد توافق ارائه شده توسط قطر و مصر برای آزادی ربوده شدگاه و پایان جنگ را به امضا برساند.

خبرنگار هاآرتص خبر داد پلیس به تظاهرات کنندگان حمله کرده و دست کم 4 نفر را در حیفا، یک نفر را در تل‌آویو و یک نفر دیگر نیز در تقاطع کرکور دستگیر شدند.

فرد دستگیر شده در کرکور یکی از رهبران اعتراضات هفتگی در قیساریه مقر اقامت نتانیاهو است که در آنجا نیز هفته دستگیر و دادگاه او را برای شش ماه از نزدیک شدن به منطقه قیساریه ممنوع کرده است.

هیاتی از حماس به زودی به قاهره سفر می‌کندموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسرسانه عبری زبان: تل‌آویو منتظر عقب نشینی حماس استهشدار حماس به صهیونیست‌ها درباره حمله به رفح


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است