Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:40:43 GMT

حمایت از کشاورزان رونق تولید را افزایش می دهد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۷۴۲

حمایت از کشاورزان رونق تولید را افزایش می دهد

بندرعباس-ایرنا-دبیر اجرایی خانه کشاورز هرمزگان گفت: در صورتی که کشاورزان از سوی دولت و دستگاه‌های مربوطه و بانک ها حمایت شوند، رونق تولید افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا ابوطالب جوادی شامگاه سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در هرمزگان بیش از دو دهه خشکسالی بوده که باعث شده محصولات کشاورزی کاهش پیدا کند و این روند نیازمند حمایت و برنامه ریزی از سوی دستگاه های مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، سهولت در احداث گلخانه ها را عامل توسعه کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: کشت ها بطورعموم در هرمزگان در وسعت های کوچک صورت می گیرد که پیشنهاد می کنیم کشاورزان با حمایت جهاد کشاورزی به سوی کشت گروهی و وسیع روی بیاورند.
جوادی بیان داشت: گران شدن نهاده های کشاورزی یکی از عوامل بالا رفتن قیمت های محصولات کشاورزی است که نیاز است دولت هزینه ها را کنترل و نیازها را تامین کند.
این مقام مسوول خواست در میدان میوه و تره بار بندرعباس کارخانه ای احداث شود تا محصولات کشاورزی مازادی که فروش نرفته اند به کنسرو و کمپوت تبدیل شود.
وی با اشاره به مشکلات مرغ داری ها در هرمزگان گفت: به دلیل این که نهاده های مرغ از بندر امام توزیع می شود، قیمت مرغ افزایش داشته و در صورتی که توزیع این نهاده ها در بندرعباس حمل و تخلیه شود، قیمت ها کاهش پیدا خواهد کرد.
9944 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان