Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@18:57:00 GMT

همایش من سپاهی‌ام در آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۴۹۱۷

همایش من سپاهی‌ام در آستارا برگزار شد

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همایش من سپاهی‌ام در شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«جهانبخش آرمان» امروز(سه‌شنبه، ۳ فروردین) در همایش من سپاهی‌ام که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از همان بدو تاسیس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) ماموریت‌های مختلفی را در حوزه‌های نظامی، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: حراست از مرزها، مقابله با منافقین و حضور مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و تروریست‌ها و محرومیت‌زدایی از جمله برکات این نهاد مقدس است.

 

وی به اقدام اخیرترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح‌کرد: این اقدام احمقانه رییس جمهور دیوانه آمریکا ناشی از شکست‌های آنان ازز نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید بستر لازم در دانشگاه‎ها و مدارس برای آشنایی دانشجویان و دانش‌آموزان با اقدامات سپاه و بسیج فراهم شود، خاطرنشان‌کرد: در این راستا با همکاری دانشگاه‌ها و مدارس برگزاری اردوهای جهادی و برنامه‌های فرهنگی نیاز است.

 

آرمان با اشاره به اینکه سپاه ناحیه آستارا بر اساس ماموریت‌های ابلاغی در سالیان متمادی منشاء خیر و برکت برای شهرستان در حوزه‌های مختلف و به خصوص در دو سال اخیر بوده است، گفت: این اقدامات در این شهرستان مرزی بر کسی پوشیده نیست و با اندک تاملی قابل لمس می‌باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا اظهارکرد: خدماتی از قبیل محرومیت‌زدایی، ساخت مسکن محرومان، توزیع هزاران بسته حمایتی از جمله مواد غذایی، البسه و مواد بهداشتی از جمله این خدمات است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نیمه شعبان جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اردبیل کانون مساجد سپاه اخبار خبرگزاری سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی من سپاهی ام بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حجت الاسلام سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سراسر زندگی استاد مطهری، در راستای احیای مجدد تفکر دینی و حیات بخشیدن به فرهنگ اسلام و مسلمانان سپری شد و او نه تنها به خرافه زدایی و جداسازی پیرایه‌های دروغین از آموزه‌های دینی می‌پرداخت، بلکه فرهنگ بان تیزبینی بود که هر جا می‌دید به آموزه‌ای از آموزه‌های اسلامی ایراد و اشکالی مطرح می‌کنند، آن ایراد را به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌داد، وسپس با توجه به مبانی اصیل اسلامی، خطای اشکال کننده را روشن می‌ساخت و غبار از چهره احکام و قوانین اسلامی می‌زدود.

حجت الاسلام سرایی افزود: استاد مطهری یکی از چهره‌هایی است که در احیای تفکر اسلامی، بیش‌ترین نقش را داشت و یکی از پرچم داران این بینش نوین اسلامی و آثار او قطعا جزو آثار بی بدیل وکم نظیریست که در تمامی زمینه‌های فرهنگی واجتماعی راهگشاست.

وی ویژگی بسیار مهم استاد مطهری، را برخورداری از غیرت دینی دانست عنوان کرد؛ پس از آن که او با پشتکار و تلاشِ بی وقفه، با آموزه‌های حیات بخش معارف الهی آشنایی کامل یافت و هرجاکه احساس کرد به اسلام جفا می‌شود، مردانه وارد میدان شد و با رعایت کامل موازین تحقیق و تحلیل علمی، منصفانه از احکام و اصول اسلامی دفاع کرد؛ و تا جان در بدن داشت، در دفاع از دین کوتاه نیامد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به تهدیدات منافقین در مورد شهید مطهری افزود:وقتی استاد مطهری، با تمام وجود، در دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، در عرصه‌های گوناگون سیاسی و فرهنگی به فعالیّت می‌پرداخت، تهدید‌های بسیاری متوجّه او می‌شد، امّا در برابر این تهدیدها، با خونسردی تمام می‌فرمودند: هر وقت خدا بخواهد ما را می‌برد، حالا اگر از طریق شهادت باشد، خیلی بهتر است.

در ادامه این مراسم از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی نمونه سپاه شبستر تجلیل بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است