Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: رونق تولید و رشد اقتصادی نیازمند تسهیل شرایط و قوانین برای سرمایه گذاران است.

سید حسن قاضی عسگر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در تیران و کرون افزود: مانع تراشی و سخت گیری و رفتار سلقیه ای برخی از ادارات کل استان از توسعه اقتصادی و انجام فعالیت های اقتصادی جلوگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با رعایت قانون شرایط را برای سرمایه گذاری تسهیل و افراد را به سمت فعالیت های اقتصادی تشویق و ترغیب کنند تا اینکه سرمایه در گردش در بانک ها و بازار ارز و سکه هزینه نشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه رفتارهای سلقیه ای و دیوانسالاری سخت اداری انگیزه های سرمایه گذاری را از بین می برد، تصریح کرد: با انجام یک فعالیت سرمایه گذاری فرصت شغلی و رشد تولید رقم می خورد و این موضوع اقتدار ملی و درآمد ناشی از محصولات غیرنفتی را افزایش می دهد.
وی ادامه داد: وابستگی اقتصاد کشور به نفت معضلی است که دشمنان نظام از آن برای دشمنی با ملت ایران استفاده می کند و اگر به جای خام فروشی به سمت تولید فرآورده های نفتی، ایجاد کسب و کارهای تولیدی صنعتی و اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش گردشگری علاوه بر موفقیت در حوزه درآمدی از فرصت سازی برای دشمنان جلوگیری می شود.
قاضی عسگر به قابلیت های گردشگری استان اشاره کرد و یادآورشد: از این ظرفیت خاص باید برای اشتغال زایی و کسب و کار استفاده و علاوه بر ایجاد شادی و نشاط برای مردم به منافع مالی دست پیدا خواهیم کرد و با جذب گردشگر درآمدزایی خواهیم داشت.
وی به وجود این پتانسیل در تیران و کرون اشاره کرد و گفت: کارگروه های ویژه برای بررسی موانع پیش روی طرح های اقتصادی گردشگری تشکیل و مدیران کل استانی برای تعامل و همکاری در این کارگروه دعوت شوند.
وی اضافه کرد: با رونق صنعت گردشگری در این شهرستان درآمدزایی خوبی برای این منطقه ایجاد می شود و به اشتغال جوانان هم کمک می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان روز سه شنبه در سفر به تیران و کرون بعد از بازدید از ظرفیت های گردشگری و اقتصادی این شهرستان ، همکاری دستگاه های اداری برای جلب مشارکت سرمایه گذار را خواستار شد.
تیران و کرون با داشتن روستاهای تاریخی، سد خاکی شهید منتظری و پارک ملی قمیشلو از قابلیت های خوبی برای اجرای طرح های اقتصادی در حوزه گردشگری برخوردار است که رفع موانع پیش روی آن باعث انجام اقداماتی در این حوزه خواهد شد.
/6026/7131

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد قوانين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محسن معصوم‌علیزاده اظهار داشت: با توجه به رشد گردشگری و توسعه زیرساخت ها در شهرستان ملایر مانند پروژه خوب جهان کوچک و تبلیغ خوب صنایع دستی، این دیار، به سرعت تبدیل به مقصد جذاب گردشگری خواهد شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار پرتلاش و حمایت های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم، افزود: شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است و سعی بر آن داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.
فرماندار شهرستان ملایر نیز در این دیدار گفت: ملایر با ظرفیت خود می تواند باعث رونق اقتصادی غرب کشور باشد 

سلمان اسماعیلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه میراث فرهنگی و امورگردشگری باعث رونق اقتصادی و تحقق شعار سال مبنی بر مردمی سازی امور می شود، بیان کرد: ملایر با پتانسیل بالای خود و دو نشان بین المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است و قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایردر ادامه گفت: در کنار این اقدام تقویت آنلاین فروشگاه ها  در سکوهای مجازی بسیار پر اهمیت است.

فرماندار شهرستان ملایر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح مجموعه مینی ورد به صورت رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد