Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@18:26:29 GMT

پیشنهادی عجیب برای تامین پول مروارید سیاه استقلال

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۵۹۵۳

پیشنهادی عجیب برای تامین پول مروارید سیاه استقلال

 برخی از مسئولان آبی های تهرانی برای تامین پول مروارید سیاه استقلال پیشنهادی عجیب به مدیرعامل این باشگاه ارائه داده اند.
به گزارش صدای ایران از جام نیوز، برخی از مسئولان آبی های تهرانی برای تامین پول مروارید سیاه استقلال پیشنهادی عجیب به مدیرعامل این باشگاه ارائه داده اند. 
این روزها بهترین خبری که می تواند استقلالی ها را خوشحال کند دائمی شدن قرارداد با بازیکن آفریقای جنوبی الاصل آبی ها است، هواداران بهترین خبر نقل و انتقالاتی فصل بعد را ماندگاری این ستاره ارزشمند آبی ها می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به احتمال زیاد مدیران استقلال برای اینکه بتوانند مبلغ رضایت نامه این بازیکن سیه چرده را تامین کنند روی حق رشد و پول رضایت نامه مجید حسینی حساب باز کرده اند، ولی این پایان ماجرا نیست و همه دغدغه استقلال به همین موضوع به پایان نمی رسد بلکه مسئولان این تیم برای حفظ امید نورافکن نیز باید چند هزار دلار خرج کنند و در کنار این دو موضوع مهم، موضوع خرید بازیکنان جدید برای تقویت تیم و بر طرف کردن نقاط ضعف ترکیب استقلال هم می باشد. 
بعضی از مدیران استقلال برای این که تیمشان در فصل تابستان دچار کمبود منابع مالی از جمله ارزهایی مثل دلار نشوند به فتحی پیشنهاد داده‌اند که قید دستیاران خارجی شفر را بزند.
البته این موضوع را نباید فراموش کرد که شفر سرسختانه در قبال چنین تصمیمی مقاوت خواهد کرد؛ چرا که اولویت اول برای مربیان خارجی کار کردن با کادرفنی مورد اطمینان خودشان هست و به همین منظور مدیران استقلال کار سختی برای متقاعد کردن سرمربی تیمشان پیش‌رو دارند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال پاتوسی شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!