Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عمویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون این سازمان انجام خدمات پنج آرامستان بهشت صدر، بهشت حسینی، بهشت رضوی، بهشت فاطمه (س) و نوبلی به همراه مزار شهدای قزوین را برعهده دارد.
وی ادامه داد: بهشت فاطمه (س) شهر قزوین در مساحتی بالغ بر 24 هکتار که از سال 54 مورد استفاده قرار گرفته و در سه فاز عملیاتی مورد بهره برداری قرار دارد که فاز نخست آن به اتمام رسیده و 40 درصد از فاز دوم آن نیز هنوز باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آغاز عملیات فاز سه این آرامستان در سال جاری با احداث فضای سبز، خیابان کشی و جدول گذاری در فضایی به مساحت هفت هکتار، تاکید کرد: به طور میانگین روزانه 10 تا 15 متوفی به این آرامستان انتقال داده می شود که حدود 60 درصد آنها برای دفن به سایر نقاط استان منتقل داده می شوند.
عمویی ادامه داد: سال گذشته سه هزار و 591 مورد فوتی به آرامستان بهشت فاطمه (س) قزوین منتقل داده شد که از این تعداد یک هزار و 391 مورد زن و 2 هزار و 200 مورد مرد بودند.
به گفته وی، از میان متوفیان سال گذشته یک هزار و 649 مورد در آرامستان های قزوین دفن شدند.
8054*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جدول سال قزوین دفن آرامستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- عسل السادات سجادیه از اصفهان    ۲- فاطمه شکاری از اصفهان    ۳- فاطمه سادات حسینی از قم   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون و علی کلاتی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان تپانچه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد