Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@02:58:12 GMT

شفر: هنوز برای صعود شانس داریم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۵۷۱

به گزارش پارس نیوز، 

«وینفرد شفر» پس از پایان بازی استقلال و الهلال عربستان که منجر به شکست یک بر صفر آبی پوشان ایرانی شد در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: نیمه اول بیش از حد به الهلال احترام گذاشتیم. نیمه دوم حملات بیشتری داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. باید روی زدن ضربات آخر بیشتر کار کنیم تا بتوانیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز کار ما تمام نشده است و باید در تهران الدحیل را شکست دهیم. تمرکز ما اکنون روی دیدار با پدیده است و فشار زیادی به دلیل سفرهای زیاد تحمل می کنیم و این روزها ریکاوری به اندازه تمرین برای ما اهمیت دارد و امیدوارم دوباره به روند خوب خود باز گردیم.

سرمربی استقلال با اشاره به شانس این تیم برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما هرگز تسلیم نمی شویم. الدحیل به تهران می آید و باید برنده آن مسابقه باشیم. پشت سر هم مسابقه داریم و باید به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنیم. بازی بعدی ما در مشهد است و سپس بعد از ریکاوری باید برای باز بعد آماده شویم. 

شفر تصریح کرد: در نیمه دوم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و باید روی پاس و ضربه آخر بیشتر تمرین کنیم. در این مسابقه شانس خوبی برای برد داشتیم اما در خط حمله خوب توپ نگه نداشتیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا بازی مشهد استقلال بازی سرمربی تیم فوتبال استقلال لیگ قهرمانان آسیا مشهد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها