Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:11:33 GMT

راه آهن شرق رتبه اول درنصب خطوط

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۶۹۳۵

راه آهن شرق رتبه اول درنصب خطوط

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، چنگانی مدیر کل راه آهن شرق گفت: اداره کل راه آهن شرق در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۸۴ به طول بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر و در راستای کاهش مدت زمان بار‌های ترانزیت از مبدأ سرخس به بندر عباس افتتاح شد.

وی افزود: سال‌های گذشته در رابطه با جذب بار‌های منطقه اقدامات خوبی انجام شده به طوری که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنگانی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۲۷۸ هزار نفر مسافر از مبدأ ایستگاه راه آهن شرق مسافر جابجا شده همچنین در نوروز ۹۸ بیش از ۲۲ هزار نفر مسافراز ایستگاه‌های مبدأ داشتیم.

مدیر کل راه آهن شرق گفت: راه آهن شرق شاهد رشد ۶۰ درصدی تخلیه بار چیزی حدود ۱ میلیون تن بار در بوده است.

چنگانی بیان کرد: با وجود سیلاب‌های شدید اخیر در منطقه تمهیدات لازم اندیشیده وهیچ گونه خللی در سیر قطار‌ها اتفاق نیفتاد. همچنین جاده مسیر معدن پروده مدتی مسدود شده بود که راه آهن آمادگی خود را برای جابجایی کارکنان معدن با قطار اعلام داشت. مشکل جاده برطرف و نیازی به راه آهن نشد.

مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به اینکه در منطقه‌ی ایستگاه عشق آباد برق یکی از روستا‌ها قطع شده بود و ماشین آلات مکانیزه راه آهن به برق رسانی روستا کمک کنند گفت: مقداری خسارت هم به ابنیه فنی وارد شده که خوشبختانه مشکل خاصی نیست و در حال مرمت و ترمیم هستیم.

جابه جایی بیش از ۲۷۸ هزار  مسافر از مبدأ ایستگاه راه آهن شرق 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا