Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ذوب‌آهن ایران و الوصل امارات دیشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار در حالی آغاز شد که ذوبی‌ها در رقابت‌های آسیایی عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند و در صدر جدول گروه A این رقابت‌ها جای گرفته‌اند و در صورت پیروزی در این دیدار صعود خود را به مرحله بعدی قطعی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آن سوی میدان الوصل امارات که در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گرفته بود برای پیروزی در این دیدار پای به زمین مسابقه گذاشت تا امید‌های خود را برای بقا زنده نگه دارد.

شاگردان منصوریان در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی‌فر، حمیدان بوحمدان، حمید ملکی، ارسلان مطهری، محمدرضا حسینی، علیرضا چراغعلی، کریستین اوساگوانا وارد زمین مسابقه شدند.

در آن سوی میدان الوصل امارات با ترکیب جاسم خمیس، حسن البلوشی، اسماعیل لنگاوی، سندئو کوریا، سزار مدیروس، خلیل المرزوغی، محمد طاهر، عبدالله نجار، الاززی، سالم الفرسی، علی صالح پای به زمین فولادشهر گذاشت.

نخستین حمله تیم ذوب‌آهن با گل زودهنگام این تیم در دقیقه ۲ همراه بود که سانتر سید محمدرضا حسینی توسط علیرضا چراغعلی تبدیل به گل شد.

در دقیقه ۸ ضربه ارسلان مطهری مهاجم تیم ذوب‌آهن از پشت محوطه جریمه الوصل در اختیار عبدالله نجار گلر این تیم قرار گرفت.

در دقیقه ۱۵ سانتر حمید ملکی مدافع تیم ذوب‌آهن از سمت چپ محوطه جریمه تیم الوصل با ضربه سر ارسلان مطهری همراه بود که این ضربه با تعلل گلر الوصل تبدیل به گل شد.

در دقیقه ۲۱ ضربه ایستگاهی سید محمد حسینی از بالای دروازه تیم الوصل به بیرون رفت تا یکی دیگر از حملات ذوب‌آهن به هدر رود.

در دقیقه ۲۵ تیم الوصل صاحب ضربه کرنر شد که این ضربه توسط رشید مظاهری به بیرون محوطه جریمه ذوب‌آهن فرستاده شد.

در دقیقه ۳۳ سانتر از سمت راست محمد حسینی روی دروازه الوصل با ضربه سر اوساگونا همراه بود که این ضربه سر با دفع عالی گلر تیم الوصل همراه بود.

در دقیقه ۴۲ اوساگونا مهاجم ذوب‌آهن با عبدالله نجار گلر تیم الوصل تک به تک شد که ضربه این بازیکن سیه چهره از کنار دروازه الوصل به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۷ سانتر قاسم حدادی‌فر هافبک تیم ذوب آهن به اوساگونا رسید که ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه الوصل برخورد کرد.

در نهایت این نیمه با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که الوصلی‌ها با توجه به دریافت ۲ گل در نیمه نخست و حذف از این رقابت‌ها برای جبران پا به زمین گذاشت و از همین رو، به آب و آتش زد و حملات خود را بر روی دروازه ذوب‌آهن پی‌ریزی کرد.

حوالی دقیقه ۵۵ این دیدار بود که برق ورزشگاه فولادشهر قطع شد و این بازی به مدت چند دقیقه متوقف شد تا بازیکنان ۲ تیم زیر نور تلفن‌های همراه تماشاگران بدن خود را گرم نگه دارند.

در دقیقه ۶۴ تیم ذوب‌آهن صاحب یک موقعیت خطرناک شد که ابتدا ضربه سر اوساگونا توسط گلر تیم الوصل دفع شد و در ادامه ضربه سر نژادمهدی مدافع جلو کشیده ذوبی‌ها نیز توسط عبدالله نجار دفع شد تا یکی دیگر از خطرناک‌ترین حملات ذوبی‌ها در این دیدار به هدر رود.

در دقیقه ۶۷ ضربه محکم و از راه دور کایو کاپیتان اماراتی‌ها با واکنش رشید مظاهری همراه بود که این ضربه پس از برخورد با گلر ذوبی‌ها به کرنر رفت.

در دقیقه ۷۰ ضربه سر اوساگونا روی سانتر محمد حسینی از روی یک ضربه ایستگاهی به بیرون رفت تا این دیدار همچنان با فرصت سوزی‌های اوساگونا مهاجم ذوبی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر باقی بماند.

در ادامه تیم الوصل برای جبران گل‌های خورده حملات خود را بر روی دروازه ذوب‌آهن تشدید کرد که این حملات بی نتیجه ماند.

در دقیقه ۸۸ تیم الوصل و بار دیگر توسط کایو صاحب یک موقعیت شد که ضربه دقیق این بازیکن با اختلاف جزئی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

۷ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این دیدار توسط داور چهارم این دیدار اعلام شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوبی‌ها به پایان رسید تا ذوبی‌ها به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

انتهای پیام/م

  مصاف تیمهای ذوب آهن والوصل امارات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال