Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم‌هاي آلاوز و بارسلونا از هفته سي و چهارم لاليگا به مصاف هم رفتند که در پايان تيم ميهمان به پيروزي رسيد و يک گام ديگر به قهرماني نزديک‌تر شد.
به گزارش آريا، تيم والورده در شبي که مسي، آلبا و آرتور دقايق زيادي را روي نيمکت بودند، با ارائه يک نمايش کاملا برتر و ديدني، با درخشش کارلس آنيا ميزبانش آلاوز را شکست داد و حالا روي کاغذ فقط سه امتياز تا قهرماني فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اتلتي به والنسيا ببازد، بارسا بازي نکرده قهرمان است. بازي بعدي کاتالان‌ها شنبه در نيوکمپ مقابل لوانته است.
بارسا در نيمه اول کاملا تيم برتر ميدان بود. تيم والورده با پاسکاري‌هاي سريع و پرس سنگين پس از لو دادن توپ به چند موقعيت طلايي دست يافت که سوارز در دو نوبت و کوتينيو در نوبتي ديگر آنها را از دست دادند. نکته واضح در اين نيمه عدم هماهنگي سرجي روبرتو با ديگر بازيکنان در فاز تهاجمي بود. او که در اين نيمه به عنوان دفاع چپ بازي مي‌کرد، خيلي خوب به حملات اضافه مي‌شد ولي نمي‌توانست پاس آخر را بدهد چون پاي چپ قدرتمندي ندارد. نهايتا اين نيمه علي رغم برتري فاحش بارسا، بدون گل خاتمه يافت.
در نيمه دوم هم ميهمان تيم برتر زمين بود. آلاوز با چيدمان پنج دفاعه به ميدان آمده بود و به وضوح چشم به ضد حملات داشت. بارسا پس از خلق چند موقعيت نصفه و نيمه سرانجام روي يک کار تيمي زيبا توسط آلنيا به گل رسيد. او که امشب عالي بازي کرده بود، با اين گل نمايشش را تمام کرد. طولي نکشيد که بارسا روي يک کاشته توسط پيکه به گل دوم هم رسيد ولي داور آن را مردود اعلام کرد. در بازبيني صحنه داور متوجه برخورد توپ به دست مدافع آلاوز شد و پنالتي گرفت. سوارز پنالتي را با خوش شانسي تبديل به گل کرد. با اين گل بازي تمام شد و بارسا ديگر انگيزه اي نداشت. مسي هم به ميدان آمد اما درخششي نداشت و بارسا با همان دو گل بازي را برد و حالا فقط به سه امتياز ديگر براي قهرماني نياز دارد.
آلاوز 0-1 بارسلونا | کارلس آلنيا (54) | يک حرکت تيمي زيبا. سرجي روبرتو توپ را گرفت و با ويدال يک و دو کرد. پاس روبرتو براي سوارز را آلنيا با استفاده از دامي سوارز در محوطه جريمه گرفت و با يک ضربه پاي چپ دقيق گلزني کرد.
آلاوز 0-2 بارسلونا | لوييس سوارز (60) | پنالتي به دست آمده را سوارز در حالي که پاچکو مسير توپ را تشخيص داده بود، به گل دوم تبديل کرد.

در ديدار معوقه هفته سي و سوم ليگ برتر انگليس، تيم برايتون که عليرضا جهانبخش را برخلاف مسابقه اخيرش از ابتدا در ترکيب و به‌عنوان وينگر در اختيار داشت، از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب مهمان تاتنهام رده سومي بود. در حالي که تا واپسين لحظات مسابقه شاگردان پوچتينو بيش از 75 درصد مالکيت توپ را در اختيار داشته و بيش از 10 شوت به سمت دروازه برايتون زده بودند، در امر گلزني ناموفق عمل کردند و نتوانستند از سد دفاعي برايتون عبور کنند که در نهايت طلسم ناکامي آنها در گلزني در دقايق پاياني شکسته شد. تاتنهام که روي ارسال از جناحين و کارهاي تيمي با نفوذ از بين مدافعان برايتون نتيجه نگرفته بود، در دقيقه 88 روي پاس دله آلي و شوت پاي چپ تماشايي کريستين اريکسن که به گوشه دروازه رفت، موفق شد برابر ياران جهانبخش به گل برسد و در نهايت اين مسابقه خانگي را با پيروزي يک بر صفر پشت سر بگذارد.
ياران جهانبخش که پس از پنج شکست پياپي، در ديدار اخيرشان مقابل ولورهمپتون به تساوي رسيده بودند، برابر تاتنهام نيز نتوانستند نتيجه بگيرند تا با اين شکست 34 امتيازي و در رتبه هفدهم جدول ليگ برتر انگليس بمانند؛ تاتنهام نيز با اين برد 70 امتيازي شد تا بالاتر از چلسي به رده سوم جدول صعود کند. عليرضا جهانبخش که هفدهمين بازي فصل خود را برابر تاتنهام انجام مي‌داد، در دقيقه 73 به‌عنوان دومين تعويضي برايتون از زمين بيرون رفت و جاي خود را به سولي مارچ داد؛ 9 پاس صحيح، پنج برتري در نبردهاي تن به تن، دو تکل و سه دريبل موفق عملکرد مهاجم ايراني برايتون برابر شاگردان پوچتينو بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا آلاوز تاتنهام برايتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود