Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@02:57:36 GMT

۸ مصدوم بر اثر انفجار کپسول گاز در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۳۸۶

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اورژانس استان چهار محال و بختیاری، محسن ابراهیمی اظهار کرد: طی تماس تلفنی ساعت ۱۵:۲۵ روز گذشته حادثه‌ای مبنی بر انفجار کپسول گاز در روستای چشمه‌خانی منطقه قلعه مدرسه ازتوابع بخش منج رخ داد که منجر به مصدوم شدن پنج خانم و سه آقا شد.

وی افزود: دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد که پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی پنج نفر از مصدومان به وسیله اورژانس، یک نفر توسط هلال احمر و دو نفر دیگر با وسیله شخصی به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انفجار کپسول گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز