Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@18:52:37 GMT

کسب عنوان 14 و 26 ایران در مسابقات شطرنج گرنک

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۴۴۳

کسب عنوان 14 و 26 ایران در مسابقات شطرنج گرنک

نمایندگان شطرنج ایران در مسابقات بزرگ بین‌المللی «گرنک» آلمان عناوین چهاردهم و بیست و ششم را بدست آوردند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، پرونده مسابقات بزرگ بین‌المللی «گرنک» آلمان بسته شد و نمایندگان کشورمان (محمد امین طباطبایی و علیرضا فیروزجا) با کسب 7 امتیاز به ترتیب عناوین چهاردهم و بیست و ششم را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مسابقات با حضور نزدیک به هزار شطرنجباز و در 9 دور به روش سوئیسى برگزار شد.  

در جریان برگزارى دور سوم این رقابت‌ها، علیرضا فیروزجا نماینده شطرنج کشورمان در اقدامی جوانمردانه و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به رویایی با نماینده رژیم اشغالگر قدس نشد و یک امتیاز را از دست داد تا عملاً از جام قهرمانى دور شود.

 

فیروزجا مرد شماره یک شطرنج ایران، دور سوم مسابقات بزرگ بین‌المللی «گرنک» آلمان با رفتار جوانمردانه خود یک امتیاز از دست داد تا در نهایت نتواند مجموع امتیازات خود را به عدد 8 برساند و جام قهرمانى را به دست آورد. پیش از این هم آرین غلامی در بخش بلیتس جام ریلتون سوئد در اقدامی جوانمردانه مقابل حریف اسرائیلی حاضر نشد.

 

دنیل فریدمان، استاد بزرگ لتونیایی تبار آلمان با 7.5 امتیاز و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها در سال آینده برای سومین بار در سوپر تورنمنت گرنک دست به مهره خواهد شد.

 

  شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین در برخی نقاط آمریکا با توافق مسؤولان دانشگاه‌ها با دانشجویان به پایان رسیده است.

مسؤولان برخی دانشگاه‌ها از جمله «براون»، «نورث‌وسترن» و «راتگرز» برای جلوگیری از اختلال در آزمون‌های نهایی و مراسم‌ فارغ‌التحصیلی دانشجویان، با معترضان توافق کرده‌اند تا دانشگاه‌ها بتوانند فعالیت خود را از سر گیرند.

از ۱۷ آوریل تا امروز دانشجویان در ۴۶ دانشگاه و کالج آمریکا در اعتراض به هم‌دستی واشنگتن و دانشگاه‌های خود با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تجمعات اعتراضی برپا کرده‌اند؛ تجمعاتی که با برخورد پلیس مواجه شده و تا کنون بیش از ۲۴۰۰ شرکت‌کننده بازداشت شده‌اند.

به گزارش «آسوشیتدپرس»، بعضی دانشگاه‌ها به دانشجویان خود وعده داده‌اند که در سرمایه‌گذاری‌ و روابط خود با رژیم صهیونیستی تجدید نظر کرده و درخواست دانشجویان برای توقف روابط تجاری با این رژیم را به رسمیت بشناسند. بسیاری از دانشجویان معترض در خواسته‌های خود، روابط دانشگاه‌های آمریکا با ارتش رژیم صهیونیستی را هدف گرفته‌اند.

گرچه دانشگاه‌ها تنها وعده بررسی خواسته دانشجویان، عدم تنبیه دانشجویان معترض و اختصاص بودجه به مطالعات خاورمیانه را مطرح کرده‌اند و در عمل وعده‌ای برای قطع سرمایه‌گذاری‌های خود در رژیم صهیونیستی نداده‌اند، اما این امتیازها برای جریانات حامی فلسطین در ایالات متحده دستاورد بزرگی محسوب می‌شود، زیرا حامیان رژیم صهیونیستی در این کشور هر مخالفتی با اقدامات این رژیم را مصداق «یهودستیزی» دانسته و معترضان را مجازات می‌کنند.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902709

دیگر خبرها

  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه‌ها امتیاز دادند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار