Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:46:34 GMT

نشست خبری شهردار اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۷۴۷

نشست خبری شهردار اصفهان آغاز شد

دقایقی پیش چهارمین نشست از سلسله نشست‌های خبری قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان طی 18 ماه گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست خبری قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان «پیرامون هفته فرهنگی اصفهان با شعار همدلی برای ایران» دقایقی پیش در با حضور ۱۵۰ نفر از اصحاب رسانه آغاز شد.

شهردار اصفهان به منظور گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی صبح امروز (چهارشنبه) با مترو از ایستگاه میدان امام حسین(ع) به سمت سالن قطار شهری در ایستگاه کاوه سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حسین امیری معاون خدمات شهری شهردار، مرتضی طهرانی معاون معاون مالی و اقتصادی، علیرضا صادقیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک، جواد شعرباف مشاور عالی و علی راعی مشاور رسانه ای شهردار و ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری حضور دارند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خبرنگاران شهردار اصفهان نشست خبری هفته فرهنگی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است،به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم