Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بلوک های بتنی سد شهید کاظمی بوکان که دچار آسیب جزئی شده بود فوری با اقدام مثبت مسئولان این ترکیدگی جزئی برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یکی از بلوک های بتنی سد شهید کاظمی بوکان دچار ترکیدگی جزئی شده بود که فورا و با اقدام مثبت مسئولان این ترکیدگی جزئی برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و به دنبال ترک برداشتن یکی از پایه های دریچه های تخلیه آب در سد شهید کاظمی چندین شرکت پیمانکار مجهز عازم سد و ظرف چند ساعت با تزریق بتن ترک خوردگی را برطرف کردند.

در همین راستا سرپرست فرمانداری بوکان در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز عنوان کرد: بە دنبال بارندگیهای فروردین ماه, به مدت چندین روز رهاسازی آب ازسرریز سد بوکان به منظور افزایش ظرفیت خالی وکنترل میزان دبی ورودی وخروجی انجام شد که در جریان این رهاسازی ها با توجه به سرعت آب، آب به زیر یکی از قطعات شیب دار بتنی نفوذ کرد و سبب جابجایی وحرکت آن شد.

لقمان خسروپور افزود: وی افزود: به منظور پیشگیری از ایجاد خسارات بیشتر وطبق نظر هیات مشاورین وکارشناسان حوزه سدسازی تصمیم برترمیم اتخاذ ودر ۱۰ روز گذشته ترمیم وبتن کاری این قطعه با حضور وهماهنگی تعدادی از دستگاههای اجرایی عضوشورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و کمک قابل تقدیربخش خصوصی اعم ازکارگاه های دانه بندی شن وماسه و تولیدبتن سطح شهرستان و اکیپ کامل معاونت مهندسی شرکت آب منطقه ای استان واداره منابع آب بصورت شبانه روزی انجام شدو رهاسازی مجددا ازسرریزها بدون هیچ مشکلی شروع شده است.

وی ادامه داد: در راستای تعویض بلوک ترک خورده که وزن آن به بیش از ۱۰ تن می رسد بیش از چندین پمپ به صورت شبانه روز در حال مکش آب دریچه های استراری بودند تا خدای ناکرده خطری پیمانکاران حاضر را تهدید نکند.

سرپرست فرمانداری بوکان تصریح کرد: هم اکنون هیچ خطری سد شهید کاظمی بوکان را تهدید نمی کند و کاملا سد در حالت پایدار و نرمال قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه

منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، چندین انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه رخ داده است.

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه میدان نفتی عمر مقر نظامیان اشغالگر آمریکایی در حومه دیرالزور سوریه خبر داده است.

این رسانه به جزئیات بیشتری از این رخداد اشاره نکرده است.

این پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی بارها هدف عملیات پهپادی و موشکی گروههای مقاومت اسلامی عراق به سبب حمایت آمریکا از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و همدستی با این رژیم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا