Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:19:01 GMT

ثبت ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی در پلدشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۷۵۸

ثبت ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی در پلدشت

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت از ثبت ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی طی سال ۹۷ در این شهرستان خیر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هادی باقرنژاد در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، در خصص تخلفات صنفی در شهرستان گفت: طی سال گذشته ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: میزان تخلف ثبت شده در این پرونده ها، ۱۶۸ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۰۰ ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: گرانفروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، تداخل صنفی و صادرنکردن صورت حساب از جمله موارد تخلف بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت با بیان اینکه ۱۰۸ مورد بازرسی از کالای دخانی در این شهرستان صورت گرفته، افزود: در این خصوص یک هزار و ۶۰۰ نخ کالای دخانی کشف و ضبط شد که ارزش ریالی آنها نیز ۶ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ ریال بوده است.

به گفته وی ۱۵۰ بازرسی نیز در قالب ۱۳ گشت مشترک با شبکه بهداشت و درمان از صنوف آرایشی و بهداشتی انجام و به کشف ۷۰ قلم به ارزش ۶ میلیون و ۲۷۰میلیون ریال موجب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند