Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@09:38:44 GMT

۳۲ فقره جهیزیه به نوعروسان شهرستان کوثر اهدا شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۷۷۸۰

۳۲ فقره جهیزیه به نوعروسان شهرستان کوثر اهدا شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرگرد پاسدار حسین بدیعی با اعلام این خبر گفت: بمناسبت اعیاد شعبانیه ۳۲ فقره جهیزیه که ارزش هر کدام شش میلیون ریال است در بین نوعروسان شهرستان کوثر که توان کم تری برای خرید وسایل زندگی مشترکشان دارند توزیع می‌شود.

بدیعی افزود: این وسایل شامل یخچال، جاروبرقی، فرش وغیره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که باهدف کمک به کسانی است که واقعا برای شروع زندگیشان دچار مشکل هستند تا بتوانند با این وسایل خانگی زندگی مشترکشان راشروع کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کوثر گفت: آرزوی ما خوشبختی تمام جوانان میهن اسلامی است وانشا اله با این کار خداپسندانه توانسته باشیم دینمان را به این نظام وانقلاب وجوانان اداء کرده باشیم

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد