Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ماکوئی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه تیم اعزامی دانش آموزی دبیرستان دوره اول متوسطه دخترانه سما زنجان به جشنواره بین المللی پژوهش های دانش آموزی سینا در گرایش سمینارهای پژوهشی در رشته ریاضی و فیزیک بودند که موفق به کسب مقام شدند.
به گفته وی، این مسابقات با همکاری وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در محل دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزشکده سما استان زنجان گفت: جشنواره سینا با پنج محور و 130 گرایش و حضور پنج هزار و 117 دانش‌آموز در قالب هزار و 300 تیم از 19 استان کشور در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.
ماکوئی خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از جشنواره سینا که 220 تیم در بخش غرفه‌های نمایشگاهی، 410 تیم در بخش سمینارهای پژوهشی، 500 تیم در بخش مسابقات علمی، 50 تیم در بخش محتوای دیجیتال و 120تیم در بخش سخنرانی علمی حضور داشتند، 100تیم به عنوان تیم‌های برگزیده معرفی و تقدیر شدند.
وی اظهارداشت: تیم اول دانش آموزان سما زنجان شامل شیما نوحی و فاطمه السادات حسینی رتبه دوم رشته سمینارهای فیزیک را کسب کردند.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزشکده سما استان زنجان گفت: تیم دوم نیز که آرنیکا منصوری تنها عضو آن بود توانست رتبه دوم سمینارهای پژوهشی ریاضی را کسب کند.
ماکویی اضافه کرد: در تیم سوم نیز آیناز پرتوی و روژین ذبیحیان عضو آن بودند توانستند مقام سوم سمینارهای پژوهشی ریاضی را کسب کنند.
وی، استاد راهنمای تیم را دکتر سید عمیدالدین موسوی عضو هیات علمی آموزشکده فنی و حرفه ای سما زنجان بیان کرد.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی آموزشکده سما استان زنجان گفت: پژوهشسرای ریاضی و کامپیوتر مدارس سمای زنجان در طی سه سال فعالیت خود افتخارات متعددی را کسب کرده اند که می توان به ارائه بیش از 20 مقاله در کنفرانس های بین المللی و ملی، کسب عناوین مختلف در جشنواره های خوارزمی و چاپ یک کتاب در زمینه انرژی های تجدید پذیر اشاره کرد.
جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا در روزهای ۳۰،۲۹ و ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار شد.
آشنایی با علوم مختلف دانشگاهی و انتخاب هدفمند رشته در دانشگاه، ایجاد انگیزه برای بالا بردن سطح علمی جهت تولید علم و جنبش نرم افزاری، حمایت از طرح های تحقیقاتی گروه های برتر دانش آموزی جهت همکاری و مبادلات علمی و فنی با مراکز پژوهشی، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی و صنعتی، آشنایی دانش آموزان با فضای دانشگاهی و تجربه ارائه و دفاع از تحقیق و پژوهش خود و همچنین تبیین نقش و اهمیت بالای تفکر و پژوهش، از اهداف برگزاری این جشنواره است.
6085/9505
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان انرژی جشنواره بین المللی فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳ منعقد و از پوستر این رویداد با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه 1403، طی مراسمی به امضای هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ این مراسم، با حضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه 1403، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌ از 400 نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسئولان دانشگاه شیراز به گفت‌وگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که از سوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران