Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@04:18:00 GMT

دایک حفاظتی سپاه تکمیل و سیلاب سیستان مهار شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۸۴۸۱

دایک حفاظتی سپاه تکمیل و سیلاب سیستان مهار شد

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: کار ساخت دایک حفاظتی برای جلوگیری از سیلاب در منطقه نیاتک زابل به پایان رسیده و سیلاب سیستان مهار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد مارانی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با تاکید بر حضور فعال نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده سیستان، گفت: از روز یکشنبه هفته جاری و پس از اینکه بخشی از سیل بند نیاتک به دلیل حجم سیلاب تخریب شد با تمام ظرفیت های موجود در منطقه حاضر شده و برای جلوگیری از بروز خسارت به روستاهای منطقه، کار بازسازی دایک آسیب دیده را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی این چهار روز به صورت 24 ساعته نیروهای سپاه و بسیج در مناطق سیل زده سیستان همزمان با تعمیر نقاط آسیب دیده دایک ها، به یاری مردم شتافته و برای تخلیه روستاها و اسکان موقت سیل زدگان با آنان همکاری کردند.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه برای مسدود سازی مسیر دایک تخریب شده و جلوگیری از به زیر آب رفتن روستاهای منطقه اقدام به ساخت سیل بندی به طول 700متر شده است، بیان کرد: کار ساخت این سیل بند به پایان رسید و سیلاب سیستان مهار شد.

وی ادامه داد: سپاه خادم مردم بوده و در هر زمان و مکانی برای خدمت به ملت ایران حاضر است.

سردار مارانی با بیان این مطلب که سپاه و بسیج تا پایان امداد رسانی و ترمیم خرابی در منطقه حضور خواهند داشت، گفت: با کامل شدن کار سیل بند دیگر نگرانی های موجود برای روستاهای در خطر سیلاب رفع شد و حال کار تکمیل و ترمیم کامل سیل بندها برای مواجه با سیلاب هایی که در آینده در پیش داریم را آغاز خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه