Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، اندونزی کشور زلزله ها و سونامی ها نام دارد، اما این روزها زلزله ای سیاسی منجر به مرگ 92 نفر شده است.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه استریست تایمز، آریف بودیمن، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات اندونزی، اعلام نمود حین انجام کارهای انتخاباتی و شمارش آرا 54 اندونزیایی به علت کار بیش از حد فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین حال سایت آنتورا نیز گزارش داده که تعداد این افراد به 92 نفر افزایش یافته است.

 

به گفته رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات اندونزی، 32 نفر نیز به بیمارستان منتقل شده اند و در میان آنها کارکنان ایستگاه های رای گیری و افسران پلیس به چشم می خورند. وی در این خصوص گفت: ما از این افراد تقدیر می کنیم".

 

وی همچنین پرداخت غرامت به خویشاوندان به میزان 30 تا 36 میلیون روپیه را تضمین کرد.

 

برگزاری این انتخابات، با نزدیک به دویست و پنجاه هزار نامزد در هفده هزار جزیره تشکیل دهنده کشور اندونزی صورت گرفت.

 

علاوه بر فوت این تعداد، صدها نفر دیگر پس از انتخابات در کشور در بیمارستان ها بستری شدند.

 

افراد فوت شده طی انتخابات اندونزی به دلیل فشار کاری ناشی از فعالیت 24 ساعته دچار این آسیب ها شده اند. آنها کار خود را از 5 صبح شروع کرده و یک شبانه روز بعد کارشان به اتمام رسید.
 


رئیس جمهور اندونزی افراد فوت شده را مبارزین برای دموکراسی خواند.


انتخابات در اندونزی در 17 آوریل برگزار شد و طی آن 245 هزار نامزد ثبت نام کردند. این اولین انتخابات در تاریخ این کشور است که در جریان آن به طور همزمان رئیس جمهور، نخست وزیر و نماینده پارلمان ملی و قانون گذاران محلی مشخص شدند.

 

حدود 80 درصد رای دهندگان در این انتخابات حضور پیدا کردند و 192 میلیون رای به پای صندوق های رای ریخته شد. بیش از 800 هزار صندوق رای در کشور فعال بودند. افسران رای گیری مجبور به اعلام پایان پیش از موعد رای گیری در انتخابات شدند.

 

این بزرگترین انتخابات در تاریخ بوده است.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسپوتنیک انتخابات اندونزی یورو زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل

نیمه شب گذشته در بازار «نیشتمان» واقع در نزدیکی ارگ اربیل در شمال عراق، آتش‌سوزی نسبتا مهیبی رخ داد و همزمان صدای تیراندازی در این محدوده شنیده شد. استاندار اربیل ساعاتی بعد گفت که نیرو‌های امدادی و اطفای حریق موفق شده‌اند آتش را کنترل و خاموش کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • اتفاق مرموز؛ چرا دشمن حسن یزدانی بزرگترین طرفدارش شد؟!
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!