Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@16:31:05 GMT

سارق نوجوان گوشی‌های تلفن همراه در اهواز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۲۳۲

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار داشت: پس از اعلام گزارشات واصله از برخی مطب‌های شخصی سطح شهر، مبنی بر ربوده شدن تلفن همراه منشی‌های مطب، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری 14 اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک سارق نوجوان را که با شگرد خاصی با مراجعه به مطب پزشکان اقدام به سرقت تلفن همراه منشی‌ها می‌کرده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صالحی ادامه داد: سارق نوجوان در بازجویی‌های به عمل آمده به 28 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از مطب‌های  شهرستان اهواز اعتراف کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتور سیکلت و با پرسه زنی در کوچه های خلوت اقدام به شناسایی سوژه های خود می کرده و پس از سرقت گوشواره های طلا از کودکان به سرعت متواری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر شد.

کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت گوشواره دختر بچه های اصفهانی اقرار و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903169

دیگر خبرها

  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • سارق احشام در دام پلیس نکا