Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اسامی نامزدهای سرمربیگری تیم ملی این کشور را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم،لوی السبیعی، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان دلیل تاخیر در اعلام نام سرمربی جدید تیم ملی این کشور را بررسی نامزدها توسط وی و شورای مدیران دانست که در طول 2 ماه مشخص خواهد شد.

بر اساس اعلام لوی السبیعی چهار نامزد سرمربیگری تیم ملی فوتبال عربستان کارلوس کی‌روش (پرتغال)، یورگن کلینزمن (آلمان)، روبرتو مارتینز (بلژیک) و میرچا لوچسکو (رومانی) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش در سال‌های 2011 تا 2019 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود که پس از پایان جام ملت‌های آسیا 2019 هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفت.

پیش از این آنتونیو پیتزی آرژانتینی هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را بر عهده داشت که قراردادش به دلیل کسب نتایج ضعیف در جام ملت‌های آسیا 2019 تمدید نشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال النصر در هفته سی ام لیگ برتر عربستان موفق شد با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه پر گل ۶ بر صفر از سد الوحده گذشت.

کریستیانو رونالدو در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست ۳ بار برای تیمش گلزنی کند.

رونالدو در فصل جاری لیگ برتر عربستان ۲۷ بار با پیراهن النصر به میدان رفته و ۳۲ گل به ثمر رسانده است و در صورتی که بتواند در ۴ دیدار باقی مانده ۳ گل به ثمر برساند می‌تواند از رکورد «عبدالرزاق حمدالله» عبور کند (۳۴ گل زده در یک فصل) و به بازیکنی تبدیل شود که بیشترین گل را در یک فصل فوتبال عربستان به ثمر رسانده است.

علاوه بر این رونالدو در این فصل در ۵۲ بازی برای النصر به میدان رفته و موفق به ثبت ۵۲ گل شده است.

او همچنین تاکنون ۸۹۰ در طول دوران بازیگری خود به ثمر رسانده و فقط ۱۰ گل تا رسیدن به آمار ۹۰۰ گل زده نیاز دارد.

کد خبر 6097335

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تلاش رونالدو برای رسیدن به رکورد بازیکن مراکشی
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو