Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@17:36:42 GMT

رونق تولید باید به یک فرهنگ وگفتمان تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۳۹۳۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی در سالن شهید حسن پور این ناحیه برگزار گردید .

حجت السلام مهدی بانکی در این مراسم گفت :باید شعارسال به عنوان یک فرهنگ وگفتمان تبدیل شود. طی ۲۰ سال گذشته این راهبرد با عناوین و موضوعات مختلفی از سوی مقام معظم رهبری تعیین می گردد اما وقتی به بحث اقتصاد رسیدند تاکید فراوانی براین مهم داشتنه و دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : ما باید شعارسال را یک فرهنگ دانسته و تولید کالای ایرانی راتبیین کنیم. باید با درک درست از این امر، آن را ترویج کرده و به گفتمان تبدیل کنیم که این مقدمه ای برای تمدن اسلامی است درغیر این صورت نمی توانیم وارد عرصه عمل شویم.

حجت الاسلام بانکی تصریح کرد : رونق تولید این نیست که تعداد و تیراژ را بالا ببریم. گاهی یک کفیت یا کمیت مهم است. گاهی اوقات در رونق یک کالا و مصرف داخلی تبلیغات نقش بسزایی دارد .

وی در پایان خاطر نشان کرد : مدیریت صحیح کالا و منابع در رونق تولید بسیار مهم است و هرکاری که در راستای این عزم ملی و محصولات داخلی صورت گیرد امری مبارک است و باید رونق تولید دغدغه و مبنای کار و اولویت برنامه ها باشد و منویات رهبری دراین زمینه راه ومسیر ما را مشخص می نماید.

1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی