Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- فرماندار کرمانشاه با تاکيد براينکه کميسيون هاي خريد گندم در کوتاه ترين زمان ممکن تعيين تکليف شوند، گفت: بايد ناظران کشاورزي براي هر کميسيون تعيين شود و پيشنهاد مي شود مکاتباتي در زمينه پرداخت به موقع با مسوولان مرکز داشته باشيم.

به گزارش ايرنا، فضل اله رنجبر روز چهارشنبه در نشست شوراي کشاورزي شهرستان کرمانشاه با محوريت آرد، نان و گندم که در محل اجتماعات فرمانداري برگزار شد، اظهار داشت: کميته برداشت و خريد گندم، جو و کلزا بايد فعال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: محصول استراتژي گندم در شرايط اقتصادي کنوني بسيار حائز اهميت است که جهاد کشاورزي با همکاري شرکت غله، سازمان صنعت، معدن و تجارت کميته برداشت گندم را فعال کنند.
وي با بيان اينکه اين کميته داراي اصولي است ادامه داد: بايد بررسي شود در سال زراعي 97، در کدام منطقه مشکل داشته ايم تا برهمين اساس بتوانيم مشکل به وجود آمده تا زماني که فرصت هست را رفع کنيم.
رنجبر از وجود 26 مرکز خريد گندم در سال گذشته اشاره کرد و افزود: خلاهاي سال گذشته را بايد از طريق سيلوها و يا مرکز خريد جديد رفع کنيم فاصله تحويل محصولات تا مراکز گندم نبايد زياد باشد به گونه اي که صف تشکيل نشود چرا که بر کاهش رغبت کشاورز تاثيرگذار است.
وي با بيان اينکه روند پرداخت طلب به دست مسوولان کشوري است، ادامه داد: قرار براين است استاندار کرمانشاه طي نامه اي تقاضا کند که روند پرداخت وجوه گندم و جو خريداري شده سرعت بگيرد در سال گذشته به نسبت سال هاي قبل بهتر بود و اميدواريم باوجود همه تنگناهاي مالي دولت، امسال تامين اعتبار شود و به موقع پرداخت شود.
فرماندار کرمانشاه معتقد است، اگر به موقع وجوه خريد گندم، جو و کلزا پرداخت شود کشاورزان رغبت بيشتري نسبت به تحويل محصولات گندم به مراکز خريد خواهند داشت.
وي با بيان اينکه امسال نرخ تضميني خريد گندم يک هزار و 700 تومان است، ادامه داد: بايد با جديت براي کشاورزان دلگرمي ايجاد کنيم تا محصولات را به جاي اينکه به دلالان بفروشند به مراکز خريد تحويل دهند که اين هدف به نحوه رفتار، فراهم کردن ابزار کار و دلگرم کردن آنان بستگي دارد و بخشداران بايد تلاش کنند تعصب ملي کشاورزان را در دستور کار قرار داده و تقويت دهند.
فرماندار کرمانشاه افزود: بارندگي هاي سيل آساي اخير با وجود وارد کردن برخي خسارات، در راندمان توليد تاثيرگذار است.
رنجبر يادآور شد، تلاش کنيم با ارتباط گرفتن با کشاورزان، آدرس کميسيون ها را داده و آنان را دلگرم کنيم.
وي بر رعايت نظافت در سيلوها تاکيد کرد و افزود: بايد موضوع برداشت گندم که امسال براي دولت و نظام اهميت دارد به خوبي صورت گيرد و از طريق پايگاه هاي ايست و بازرسي از خروج محموله گندم به عنوان قاچاق جلوگيري شود که اين مهم در شوراي تامين لحاظ مي شود.
7460/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس