Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - حميد رضا تحصيلي اقدامات شرکت ساماندهي را براي برگزاري سي و دومين نمايشگاه کتاب تهران تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر،تحصيلي با بيان اين که طي دو ماه گذشته جلسات متعددي با ستاد برگزاري نمايشگاع بين المللي کتاب تهران داشته ايم، گفت: امسال نيز مانند سال هاي گذشته شرکت ساماندهي با نظارت بر نحوه ي خدمت رساني چرخ دستي ها در نمايشگاه حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: سازماندهي نيروها به دو دسته ي انتظام و ناظر که دسته ي اول براي کنترل چرخ دستي ها و افراد غير مجاز و دسته ي دوم جهت نظارت بر خدمات ارائه شده توسط افراد مجاز، از جمله اقدامات شرکت جهت نظم بخشي به پديده ي حمل بار در نمايشگاه کتاب است.
تحصيلي با بيان اين که تا کنون 150 چرخ دستي در سي و دومين نمايشگاه کتاب تهران مستقر شده اند، تصريح کرد: اين افراد با لباس متحدالشکل، شماره و پلاک مختص به هر چرخ دستي درنمايشگاه فعاليت مي کنند.
مدير عامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، تصريح کرد: طبق تعرفه چرخ دستي ها مجازند براي حمل بار ناشرين و غرفه داران، مبلغ 10 هزار تومان و براي حمل بار بازديدکنندگان مبلغ 20 هزار تومان دريافت کنند.
تحصيلي از شهروندان خواست که صرفا از چرخ دستي هاي مجاز جهت نقل و انتقال بار خود استفاده نمايند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساماندهي مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۳۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان

میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا برای صنف خرازان تهران در مسجد سیدعزیزالله واقع در بازار بزرگ تهران برگزار شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالله اسفندیاری رییس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اظهار کرد: براساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا 25 اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.

وی افزود: الکترونیکی شدن مجوزها یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آن دسته از افرادی است که غیرقانونی و زیرزمینی فعالیت اقتصادی انجام می دهند.

اسفندیاری ادامه داد:  در حال حاضر یکی از چالش هایی که فعالان صنفی دارای مجوز با آن مواجه هستند این است که باید با واحدهای صنفی فاقد مجوز در شرایط نابرابر رقابت کنند.

این مسئول صنفی تاکید کرد: الکترونیکی شدن مجوزها و منوط شدن ارائه خدمات به تبدیل مجوزها می تواند منجر به شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز شده و از ادامه فعالیت آنها به دلیل قطع شدن خدمات دولتی جلوگیری کند. 

اسفندیاری تصریح کرد: تبدیل مجوزهای الکترونیکی اقدامی در راستای اجرای قانون تسهیل و گامی در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد