Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین نشست رسانه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران صبح امروز (چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه) با حضور امین مختاری دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در تالار مشاهیر تئاتر شهر برگزار شد.

 مختاری در ابتدای مراسم با بیان اینکه مهمترین رویدادها در بخش بین الملل اتفاق افتاد،گفت: به لحاظ مالی نمی‌توانستم رایزنی‌ها را انجام دهیم و مهم‌ترین بخش اجرایی دورنما برای اجرای مشترک دانشجویان ایرانی و خارجی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو گروه به نام جریان و مسیح داشتیم که کار‌ها با زبان انگلیسی برگزار شد،گفت: در شهر‌های کرمان و کاشان کارگاه‌های آموزشی داشتیم و بچه‌های کاشان در کار مشترک ایران و فرانسه و بچه‌های کرمان در کار مشترک ایران و ترکیه بودند.

دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی افزود: این کار‌ها می تواند بدعت گذاری برای کار‌های آتی در حوزه آموزش باشد. مرکز هنر‌هایی نمایشی،  ابتکار، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهرداری تهران، شرکت مهرسان، مجموعه خانه تئاتر، بنیاد رودکی و دیوار، ما را در این خصوص یاری کردند.

مختاری درخصوص اختتامیه جشنواره گفت: اختتامیه جشنواره ۱۴ اردیبهشت در تالار وحدت به کارگردانی حسین پایانی فر برگزار و از دکتر مسعود دلخواه و کامران سبهران تقدیر خواهد داشت.

در حال تکمیل...

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزلرش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و 750 شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه، دقایقی پیش با حضور وزیر نفت، رییس دیوان محاسبات کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سفرای کشورهای خارجی در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری دومین جشواره تئاتر خیابانی زاب در پیرانشهر
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد