Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:24:26 GMT

فوتبال جهان| وندا نارا: ایکاردی صد درصد در اینتر می‌ماند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۰۱۴۷

فوتبال جهان| وندا نارا: ایکاردی صد درصد در اینتر می‌ماند

فوتبال جهان - همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی می‌گوید این بازیکن در اینتر خواهد ماند. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وندا نارا به هنگام دریافت جایزه «تاپیر طلایی» از برنامه خبری طنز «استریشا لانوتیتزیا» بابت زمین خوردنش در برنامه «تیکی‌تاکا» از شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» در مواجهه با پرسشی در خصوص آینده حرفه‌ای مائورو ایکاردی اظهار داشت: خانواده ما اینتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در شهر میلان هستیم و در این شهر هم خواهیم ماند. از این بابت صد درصد اطمینان دارم. ما حتی بچه‌های‌مان را در مدرسه نام‌نویسی کردیم. باید ببینیم که آیا ایکاردی بازوبند کاپیتانی را هم پس خواهد گرفت یا خیر. به هر حال مشکلی هم از این بابت نیست.

مدیران باشگاه اینتر پس از اختلافاتی که با این مهاجم آرژانتینی بر سر تمدید قرارداد پیدا کردند، در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) بازوبند کاپیتانی را از او گرفتند و سمیر هندانوویچ به عنوان کاپیتان جدید نراتزوری معرفی شد. از آن تاریخ تا حدود دو ماه ایکاردی بنا به آنچه مصدومیت زانو گفته شد، برای اینتر به میدان نرفت تا اینکه پس از مذاکرات وکیل وی با مدیران باشگاه اینتر، او اخیراً به تمرینات این تیم بازگشت و در چند بازی اخیر هم به تشخیص لوچانو اسپالتی برای نراتزوری به میدان رفت.

گاتزتا: پاری‌سن‌ژرمن، ایکاردی را به عنوان جانشین کاوانی می‌خواهد

در حالی همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی از قطعیت ماندن این مهاجم آرژانتینی در اینتر صحبت کرد که شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» مدعی شده سران دو باشگاه اینتر و ناپولی در هفته‌های پیش‌رو بر سر میز مذاکره خواهند نشست تا در مورد احتمال معاوضه مائورو ایکاردی و لورنزو اینسینیه به بحث و گفت‌وگو با یکدیگر بپردازند. هر دو بازیکن این فصل در باشگاه‌های خود دوران سختی را سپری کرده‌اند و همین سبب می‌شود تا شایعه معاوضه آنها با یکدیگر قوت بگیرد.

اینسینیه  27 ساله به مانند ایکاردی 26 ساله به ازای هر فصل بازی برای ناپولی دستمزدی معادل 5 میلیون یورو دریافت می‌کند و ارزش هر دو بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات نیز 70 میلیون یورو تخمین زده شده است که این برابری دستمزد می‌تواند این انتقال را تسهیل کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مائورو ایکاردی ناپولی اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائورو ایکاردی ناپولی اینترمیلان مائورو ایکاردی ناپولی اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • خانه تکانی اینتر در تابستان: 5 بازیکن می‌روند
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند