Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ تیم‌های ذوب آهن و الوصل در اصفهان به مصاف هم رفتند که شاگردان علیرضا منصوریان به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند.

علیرضا چراغعلی و امیر ارسلان مطهری برای ذوب گلزنی کردند تا این تیم ۱۰ امتیازی شود و به مصاف الزورا عراق برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که برخی رسانه‌ها از صعود شاگردان علی منصوریان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ خبر داده بودند، اما این تیم برای حضور در مرحله بعد نیاز به یک امتیاز از ۲ بازی بعد دارد.

ذوب در ۲ بازی آینده باید به مصاف الزورا عراق و النصر عربستان برود و اگر در بازی‌های آینده یک امتیاز کسب کند، نخستین تیم ایرانی خواهد بود که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ می‌رسد و اگر این اتفاق رخ دهد، برای پنجمین بار در مرحله حذفی حضور یابند. اگر سبزپوشان موفق به صعود شوند به رکورد پرسپولیس و استقلال می‌رسند.

سرخابی‌های پایتخت با ۵ بار حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رکورد دار هستند و اگر ذوب آهن صعود کند، این تیم هم به رکورد آن‌ها می‌رسد. البته تیم‌های پایتحت این فرصت را دارند که با برتری در ۲ بازی آخر، بازهم بالاتر از ذوب آهن قرار بگیرند.

برنامه بازی‌های ذوب آهن در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹:

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت: الزوراء عراق - ذوب‌آهن ایران سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت: ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان

بیشتر بخوانید:

ذوب آهن ۲ رقمی شد/ الوصل از لیگ قهرمانان کنار رفت

ذوب آهن پیروز شد، اما آمار را واگذار کرد

ذوب آهن بدون محروم به حریف عراقی رسید

انتهای پیام/

ذوب آهن هنوز به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری پنج راند طی سه روز، محمد بیرانوند با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله شوت‌آف شد.

در همین بخش محمدحسین پرورش‌نیا با ۱۱۸ امتیاز رده ۴۱ و بابک یگانه با ۱۰۷ امتیاز رده ۱۳۵ را ثبت کردند. در این بخش ۱۴۰ ورزشکار حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود تیرانداز المپیکی به مرحله شوت‌آف قطر
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم