Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ درمنان در جلسه شورای عشایری که با حضور کریمی مدیر کل امور عشایر لرستان برگزار شده بود ،اظهار کرد:  مهم ترین اولویت و مطالبه ما، ارتقاء امور عشایر رومشکان از سطح نمایندگی به اداره است که ضرورت دارد اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

اوافزود : سهم مالیات بر ارزش افزوده عشایر رومشکان از شهرستان کوهدشت تفکیک نشده و باید هر چه سریعتر این مساله مهم حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمنان تصریح کرد: در رومشکان هم اکنون بیش از ۴۸۰ خانوار عشایری وجود دارد و این در حالیست خدمت رسانی به این قشر عزیز و زحمتکش براساس سرشماری های قبلی به اندازه ۱۵۰ خانوار صورت گرفته و در حق مابقی آشکارا اجحاف می شود که اصلا قابل قبول نیست و باید به کل جمعیت عشایری حاضر خدمت رسانی مطلوب و شایسته انجام شود.

فرماندار خاطر نشان کرد : تسریع در روند مرمت و بازسازی جاده های دسترسی اصلی و فرعی عشایر  و  تجهیز امکانات اداری نمایندگی امور عشایر شهرستان از دیگر مطالبات شهرستان رومشکان در حوزه عشایری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده خدمت رسانی فرماندار مالیات بر ارزش افزوده رومشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،کاظم فلاحی دوست،افزود: در ساعت ۱۳:۲۰ دیروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (Eoc) استان، گرفتار شدن ۱۰ خانوار عشایری در سیلاب منطقه دشت بازار واقع در شهر سی سخت شهرستان دنا، گزارش شد. وی گفت: بلافاصله تیم امدادی شهرستان دنا به منطقه حادثه اعزام و بعد از ارزیابی اولیه، نجاتگران هلال‌احمر به چادر‌های عشایر که دچار آبگرفتگی شده بودند، امدادرسانی کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۹:۰۵ دیروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، مبنی بر عدم هوشیاری وتب بالی کودکی یکساله در منطقه تنگ سیب زیلایی، بلافاصله تیم امدادی مارگون بهمراه کادر اورژانس ١١۵ به محل حادثه اعزام شد. فلاحی دوست افزود: باتوجه به بارندگی سخت گذر بودن مسیر امکان انتقال برای اورژانس میسر نبود. اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال‌احمر انجام شد و کودک با امبولانس هلال‌احمر به منطقه دسترس در جاده انتقال و جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • رعدوبرق، جان دام‌های عشایری را در فارس گرفت
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا