Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تنظیم بازار و متعادل سازی گوشت گوسفندی هرگونه خروج دام زنده سبک و سنگین و یا لاشه از استان ممنوع است .

علی محمد احمدی در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: این امر شامل کوچ قانونی عشایر نمی‌شود و همچنین ورود هر گونه دام زنده و لاشه آن با تأیید سلامت آن توسط دامپزشکی به استان آزاد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز باید چنانچه احساس شد که در استان دام مازاد مصرف داریم اقدام به خریداری کند و آن را برای شرایط لازم و تنظیم بازار در سردخانه‌ها نگهداری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین با بیان اینکه نظارت‌ها بر ورود و خروج پنهانی کالا از مبادی رسمی و غیررسمی و خودروهای شوتی در استان باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: کسانی که اقدام به قاچاق کالا می‌کنند باید قوانین، مقررات واعمال تعزیرات برای مرتکبین به خوبی اجرایی شود.

احمدی تصریح کرد: مدیران نیز باید به قاچاق کالا به عنوان یک تهدید جدی نگاه کرده و اثرات آن بر اقتصاد، تولید و اشتغال را اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون نیز باید در سال جدید مباحث اقتصادی، تولید و اشتغال را در کنار داشتن برنامه و پیشنهادات سازنده مد نظر داشته و به شدت برای آن تلاش کنند چرا که اگر پدیده قاچاق مهار نشود، چرخه اقتصاد روند اصلی خود را طی نخواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: قاچاق کالا علاوه بر آثار سوء اقتصادی و اجتماعی تهدیدی جدی نیز برای رونق تولید و اشتغال است که سبب کاهش تولیدات، عدم سرمایه گذاری، افزایش بیکاری و خروج ارز می‌شود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰