Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانی زودهنگام کشتی ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، ۴ طلا و یک برنز دیگر در انتظار شاگردان محمدی. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم کشتی آزاد ایران با احتساب کسب ۳ مدال طلا (رضا یزدانی، بهمن تیموری و رضا اطری) و دو مدال برنز (پیمان بیابانی و یونس امامی) در روز نخست و حضور ۴ کشتی‌گیر (کامران قاسمپور، بهنام احسان پور، علیرضا کریمی و یدالله محبی) در دیدار فینال و یک نماینده (محمد نخودی) در رده بندی مسابقات روز دوم، قهرمان زودهنگام رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی چین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد کشتی تیم ملی کشتی قهرمانی کشتی ایران در آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین