Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سعد الحارثی، خبرنگار ورزشی عربستانی و عضو سابق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در توئیترش یک نظرسنجی به راه انداخت و از کاربران سعودی سوال کرد که دوست دارند که بازی های باشگاه های این کشور با باشگاه های ایرانی در کدام کشور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در نتیجه این نظرسنجی بیش از 36 درصد یعنی بیشترین کاربران خواستار لغو قانون زمین بی طرف شدند. میزبان کشور امارات باشد 34 درصد آراء را به خود اختصاص داد و کشورهای عمان و کویت یا بحرین به ترتیب 18 و 12 درصد آراء را گرفتند.

به گزارش فارس، این قانون زمین بی طرف 4 سال پیش با بهانه جویی  سران حکومتی سعودی ها پایه گذاری شد و به نظر می رسد با گذشت 4 سال این بهانه جویی آنها حتی هواداران خودشان را نیز خسته کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال مرحله گروهی لیگ قهرمانان عربستان کنفدراسیون فوتبال بازی زمین عمان کویت بحرین قانون استقلال عربستان فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا گروهی لیگ قهرمانان آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود