Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبدا، وزیر بهداشت در نامه‌ای به رئیس جمهور با اعلام آغاز به کار بسیج ملی کنترل فشارخون بالا از ۲۷ اردیبهشت‌ماه، در سراسر کشور، از ایشان درخواست کرد که دستور پشتیبانی اجرایی و همکاری سایر دستگاه‌ها را که متضمن توفیق این حرکت ملی است، صادر کند.
این نامه به شرح زیر است:
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
به یاری خداوند منان مقرر شده است بزرگترین اقدام ملی برای مراقبت و کنترل مهمترین و اصلی‌ترین عامل مرگ و ناتوانی مردم یعنی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا را در کشور به اجرا درآوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار مجموعه نظام سلامت کشور آن است که با اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا بتوانیم در دولت تدبیر و امید این بزرگترین عامل خطر سلامتی مردم را در کنترل درآوریم. بسیح ملی کنترل فشارخون بالا از روز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ منطبق با روز جهانی کنترل فشارخون در سراسر کشور شروع می‌شود.
دعای خیر شما و دستور پشتیبانی اجرایی و همکاری سایر دستگاه‌ها متضمن توفیق این حرکت ملی و پشتوانه‌ای بس محکم در اجرای این بسیج مردمی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی سلامت وزیر بهداشت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها