Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در بدو ورود به گچساران به مقام والای شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، تعدادی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در سفر به گچساران با حضور در گلزار و با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل با آرمان های شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: شهدا و ایثارگران چراغ راه زندگی مردم و مسئولان هستند.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی با وجود محدودیت ها افزود: آرامش و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهداست.
وی استکبار ستیزی، خلوص نیت، وفاداری به ارزش های اسلامی و عشق به ولایت فقیه را از درس های مهم شهدا به مردم مسلمان ایران دانست.
تاجگردون یکپارچگی و همبستگی ملی، مقاومت در برابر ظلم و جور را پیام های شهدا به مردم ایران دانست و بیان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، تکریم خانواده شهدا به عنوان پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف فرهنگی مسئولان و مردم است.
جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را در سفر به گچساران همراهی می کنند.
این نمایندگان در طول سفر سه روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد قرار است امروز چهارشنبه از بافت فرسوده دوگنبدان، شهرک صنعتی و صنایع نفت و گاز دشت گز دیدن و در جلسه با فعالان اقتصادی و شورای اداری گچساران شرکت کنند.
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس روزهای پنج شنبه و جمعه در یاسوج درنشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت ،شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج شرکت می کنند و از کارخانه سیمان مارگون هم بازدید می کنند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویرحمد قرار دارد و در زمان جنگ تحمیلی 360 شهید تقدیم انقلاب کرد.
2082/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اداي احترام شهداي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مصطفی سعیدی سیرایی» از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

کد خبر 6098773

دیگر خبرها

  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد