Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید حاکمیت اسلام را به تمدن تبدیل کنیم و سپاه باید ظرفیت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب را در خود ایجاد کند گفت: باید قلمرو اقتدارمان را از منطقه به جهان گسترش دهیم تا نقطه امنی برای دشمن در سراسر جهان وجود نداشته باشد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز(چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه طی سخنانی اظهار داشت: ما امروز یک فرمانده ماندگار و بزرگ را بدرقه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری محصول چهل سال جهاد است که پرچم را یک لحظه از دست خود بر زمین نگذاشته است شخصیتی که به ما شجاعت تغییر آموخت پرهیز از تجملات و ریزبینی و دقت از خصوصیات برجسته اوست که باید در سپاه امتداد پیدا کند دوران سردار جعفری دوران طلایی و باشکوه سپاه است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: نیروی قدس ما با فرمانده دلاور ‌‌ و رشیدش کوه ها ‌و دشت های زیادی را پشت سرگذاشت تا در شرق مدیترانه بر سلطه آمریکا پایان دهد و تا دریای سرخ پیش رفتند و بلاد اسلامی را تبدیل به سرزمین جهاد کردند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مرزهای ما به قدرت نیروی زمینی تامین شد و رزمندگان آن از صخره های سترگ بالا رفتند تا دژها را بر فراز مرزها برافرازند.

سردار سلامی اظهار داشت: نیروهای هوافضای ما دل زمین را شکافتند و‌ شهرهای موشکی را پدید آوردند و موشکهای آنها با شکافتن دل آسمان بر سر دشمنان اسلام فرود آمدند. نیروی دریایی ما نیز دست متجاوزان آمریکایی را بست و شکوه یک امپراطوری را شکست. بسیج نیز زیبایی با مردم بودن را به ما چشاند و امروز سپاه در اوج محبوبیت و شکوه و اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه سپاه ریشه در عاشورا دارد، گفت: پاسداران ما همان روح و احساس را با خود به همراه آورده اند. حقیقت سپاه گوهر معنوی آن است که باید بتوانیم آن را در جان این نهاد زنده نگهداریم.

سردار سلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: ما در گام دوم انقلاب باید حاکمیت اسلام را به تمدن تبدیل کنیم و سپاه باید ظرفیت نقش آفرینی در گام دوم انقلاب را در خود ایجاد کند. ما باید قلمرو اقتدارمان را از منطقه به جهان گسترش دهیم تا نقطه امنی برای دشمن در سراسر جهان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی فرمانده کل سپاه سرلشکر جعفری گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند