Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در نود و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: ما در حال حاضر در جنگ با دشمن هستیم و دشمن از هیچ تلاشی برای شکست ما کوتاهی نمی‌کند.
وی با بیان اینکه دشمن در حوزه‌های مختلف در مقابل ما صف‌آرایی می‌کند، افزود: این در حالی است که خودشان اعلام می‌کنند که توانایی مقابله با ما را ندارند و در این جنگ پیروز نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در کردستان‌ شکستن مقاومت ملت، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، ترویج ابتذال و بی بندوباری و ترویج فرهنگ وابستگی را از جمله توطئه‌های دشمنان برشمرد و عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی بایستی در مقابل این توطئه‌ها صف آرایی کرده و برای مقابله با آن‌ها برنامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن شکست مقاومت ما است، اعلام کرد: قرآن کریم می‌فرماید در مقابل دشمن باستید و مبارزه کنید و روحیه مقاومت ایستادگی خود را از دست ندهید.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی‌ با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند روحیه یأس و ناامیدی در جامعه ما حاکم شود، بیان کرد: لازم است با ترویج فرهنگ ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
وی ترویج روحیه ابتذال و بی بندوباری را یکی دیگر از مواضع دشمن اعلام کرد و افزود: فرهنگ ما بر عفاف استوار است و در همین راستا از بین بردن هویت اجتماعی یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: عدم استقلال اقتصادی و ترویج وابستگی از دیگر جنبه‌هایی است که دشمن با برنامه‌ریزی در این حوزه به‌دنبال شکست ماست.
وی با تأکید بر رونق تولید و بخش اقتصادی جامعه افزود: رونق تولید مشکلات ما را حل می‌کند، قدرت خرید را بالا می‌برد و کشور را از وابستگی به دشمن می‌رهاند.
نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: لازم است بعضی از فرهنگ‌های جامعه تغییر کند و فرهنگ اصلاح الگوی مصرف جایگزین آن شود.
وی بیان کرد: تمدن اسلامی مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها، ارزش‌ها، باورها و رفتارهای مردم آن جامعه است و لازم است با ترویج این تمدن آینده روشن از بُعد اقتصادی، ارزشی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور ترسیم کنیم.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: وظیفه ما در شورای فرهنگ عمومی ترویج فرهنگ مقاومت در دشمن، حفظ هویت اجتماعی و استقلال اقتصادی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی آیت الله حسینی شاهرودی شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است

آخوند «عبدالغفار قرنجیک» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به جنبش دانشجویان در دانشگاه های غربی، اظهار کرد: دانشگاهی معتبر و معروف مانند کلمبیا با جمعی از فرزندان سرمایه داران آمریکایی از ایالت های مختلف، تربیت کننده نسل بعدی کارگزاران آمریکا هستند و اینجاست که فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است نسلی که بی شک در آینده آمریکا رُل اساسی بازی می کند و اینجاست که مبارزات این دانشجوها به عنوان یک نماد مبارزه طلبی و عدالت خواهی خود را نشان داده است.
 
به گفته وی؛ شاید ساده بنظر می رسد اما وقتی به این موضوع اینگونه توجه کنیم که مسئولان دانشگاه های معتبر کشور از جمله مدیران دانشگاه شریف اعلام می کنند دانشجویانی که به خاطر حمایت از مردم غزه نظم کنونی دنیا در حال تغییر است، ضرورت تغییر این نظم را دانشجویان و اساتید دانشگاه های معتبر آمریکا از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه آستین تگزاس و دانشگاه هاروارد درک کرده و فریاد می زنند از سوی دانشگاه های آمریکا از تحصیل باز ماندند، می توانند در ایران تحصیلات عالی خود را ادامه بدهند؛ یعنی تجلی قدرت فرهنگ مقاومت و تأثیر آن در افکار عمومی جهانیان و نوید این پیروزی قطعا در سال آینده و در دیدار دانشجویان کشور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به جهانیان اینگونه مخابره خواهد شد دانشجویان متحصن دانشگاه های آمریکا بین دیدار کنندگان خواهند بود و این پیروزی مقاومت است.
 
این روحانی اهل سنت غرب گلستان با عنوان اینکه نظم کنونی دنیا در حال تغییر است، تصریح کرد: ضرورت تغییر این نظم را دانشجویان و اساتید دانشگاه های معتبر آمریکا از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه آستین، تگزاس و دانشگاه هاروارد درک کرده و فریاد می زنند.
 
وی افزود: البته این موضوع نه تنها در دانشگاه های ایالت های مهم آمریکا، بلکه تا خیابان های اروپا و دانشگاه های مهم اروپایی از جمله دانشگاه پاریس و لندن کشیده شده و به زودی خیلی ها با این ایده همراه خواهند شد و آینده بسیار حیرت آورتر از امروز خواهد بود اگر کمی صبوری بخرج بدهیم خواهیم دید.
 
به گفته وی؛ این دانشجویان متحصن انسان های آزاده ای هستند که حدود 7 ماه جنایات صهیونیست ها را دیده اند و امروز به دفاع و حمایت از ستمدیدگان نوار غزه برخواسته اند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود