Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: سه دستگاه خودرو اتوبوس، نیسان و خاور در ایستگاه ایست و بازرسی شهرستان سرخه متوقف و با بررسی از این خودروها کالاهای قاچاق کشف شد.
وی بیان کرد: 2 هزار و 500 کیلوگرم مکمل دامی، یک هزار و 440 بسته صابون، 158 عدد ادکلن و 26 عدد عصاره ادکلن که خارج از شبکه توزیع حمل می‌شد، توسط ماموران انتظامی شهرستان سرخه در قالب ایستگاه ایست و بازرسی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی با اشاره به تحویل متهمان حمل کالای قاچاق در این پرونده ها به مراجع قضایی، تاکید کرد: برخورد قاطع با قاچاق کالا از مهمترین ماموریت های پلیس برای تحقق شعار رونق تولید است.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان یادآور شد: آسان ترین راه همراهی مردم در برخورد به موقع با این گونه رفتارهای خلاف قانون سودجویان اعلام اخبار و اطلاعات خود به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 است.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
9891/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اتوبوس قاچاق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز فوریت های پلیسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی