Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- اسون اولریش، دروازه‌بان بایرن مونیخ نسبت به شایعه علاقه‌مندی این باشگاه به جذب دروازه‌بان شالکه واکنش نشان داد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال شالکه در حالی فصل خوبی را سپری نکرده که الکس نوبل، دروازه‌بان 22 ساله این تیم یکی از معدود ستاره‌های درخشان آبی‌پوشان گلزنکیرشن بوده است، همین باعت شده تا شایعاتی مبنی بر علاقه‌مندی باشگاه بایرن مونیخ نسبت به جذب این دروازه‌بان آلمانی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مدیران باشگاه بایرن مونیخ همچنین قصد تمدید قراراد کریستین فروتشل، دروازه‌بان 19 ساله خود را دارند، این در حالی است که نویر 33 ساله، سال‌های پایانی‌اش در این تیم آلمانی را سپری می‌کند.

اِسون اولریش 30 ساله که با مصدومیت اخیر مانوئل نویر، وظیفه حفاظت از دروازه سرخپوشان مونیخی را برعهده گرفته، در خصوص شایعه احتمال پیوستن دروازه‌بان شالکه به بایرن به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: فکر نمی‌کنم نوبل بخواهد برای تبدیل شدن به دروازه‌بان دوم بایرن به اینجا بیاید، البته اگر قصد ماندن در شالکه را داشته باشد. فکر نمی‌کنم او بخواهد در سن 22 سالگی نیمکت‌نشین مانوئل نویر شود.

نویر: می‌خواهم در مقطع پایانی فصل به ترکیب بایرن بازگردم/ در آلمان در پست دروازه‌بان مشکلی نداریم

وی ادامه داد: ما همین حالا هم یک دروازه‌بان خیلی خوب به نام کریستین فروتشل داریم. همچنین مانوئل نویر هم با بایرن مونیخ قرارداد دارد و بدون تردید دروازه‌بان اول تیم است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت


به گزارش تابناک، درچارچوب مسابقات هفته سی و دوم از رقابت های بوندسلیگا آلمان از ساعت 17:00 امروز تیم های اشتوتگات و بایرن مونیخ با هم مصاف می دهند.

ترکیب بایرن مونیخ برای این مسابقه را مشاهده می کنید:

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ