Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: هرکجا که با مشکل مواجه بودیم، نیروی انتظامی وارد عرصه شد، خوشبختانه در کشور نیروی انتظامی در این آزمون سربلند و کارنامه درخشانی داشته است، نیروی انتظامی نقطه امید مردم و مسئولان است. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، بهروز اکرمی صبح امروز در دیدار با پرسنل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی اظهارداشت: امروز خدمتگزاران نیروی انتظامی به عنوان سربازان جان بر کف ولایت و خادمان دلسوز مردم در صحنه نظام اسلامی حضوری فعال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسنل نیروی انتظامی با توجه به جایگاه ویژه‌ای که در امنیت کشوردارند، برخلاف نیروی نظامی که با دشمنان خارجی برای حفظ امنیت سروکار دارد، این نیروی انتظامی در داخل کشور و با هموطنان خود در راستای حفظ امنیت برخورد واعمال قانون می‌کنند، آنها ضمن برخورد در چهار چوب قانون باید به این توجه داشته باشندکه آنها هموطن هستند، بنابراین پرسنل نیروی انتظامی افرادی کاردان و در عین حال جامعه‌شناس باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: کار نیروی انتظامی بسیار پیچیده است، هرجا که با مشکل مواجه بودیم این نیروی انتظامی بوده که وارد عرصه شد، خوشبختانه در کشور ما نیروی انتظامی در این آزمون سربلند و کارنامه درخشانی داشته است، نیروی انتظامی نقطه امید مردم ومسئولان است.

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد: رشد 12 درصدی افزایش تردد زائران در شهر قمنیروی انتظامی از سال 96 متخلفان ارزی را رصد می‌کردقم| فرمانده نیروی انتظامی با آیت‌الله وحید خراسانی دیدار کرد

اکرمی بیان کرد: امنیت پایه دوام و قوام یک جامعه است و پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همه در بستری از امنیت عمومی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: امنیت مهم‌ترین نعمتی است که خدا به جامعه ارزانی داشته، زیرا نشاط و بالندگی، حرکت و همبستگی در سایه امنیت عمومی رخ می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: کشور اسلامی به واسطه مردم و دستگاه‌های امنیتی امن‌ترین کشوردر دنیا است، بخشی از این امنیت مدیون تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی بوده و آنها باید قدر خود را بدانند.

انتهای پیام/

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند

وزیر علوم با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند، گفت: قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند